/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan kan jeg have private filer ??
Fra : vestergade
Vist : 610 gange
300 point
Dato : 20-10-01 20:55

Hvordan kan jeg have private filer?
jeg har et program der kan kryptere alle typer filer - det hedder BlackBox, men nu er de 30 dage desværre udløbet, så nu leder jeg efter en anden måde at have nogle filer i fred på. Det er en blanding af forskellige filer (ikke kun text-filer).
Kan jeg låse mappen eller er der en nemt, brugervenligt (som BlackBox) der ikke roder i mine drivers med ældre modeller eller ændre registry?
Dvs. Kryptering eller måske en anden metode...
Håber der er en der ved noget om det.

Mvh
Vestergade

Accepteret svar
Fra : BASSES

Modtaget 310 point
Dato : 20-10-01 20:58

Prøv at downloade dette superprogram. Jeg tror det vil dække dine ønsker.

http://download.cnet.com/downloads/0-10105-100-5666236.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-9-3.5666236

MVH
Basses

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-10-01 20:50

Med magic folders kan du gemme hele mapper...

Jeg ved ikke rigtig om jeg forstår spørgsmålet rigtig.

/Mikael

"vestergade" <vestergade.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:kHjA7.4880$YP6.436125@news000.worldonline.dk...
> Hvordan kan jeg have private filer?
> jeg har et program der kan kryptere alle typer filer - det hedder
> BlackBox, men nu er de 30 dage desværre udløbet, så nu leder jeg efter
> en anden måde at have nogle filer i fred på. Det er en blanding af
> forskellige filer (ikke kun text-filer).
> Kan jeg låse mappen eller er der en nemt, brugervenligt (som BlackBox)
> der ikke roder i mine drivers med ældre modeller eller ændre registry?
> Dvs. Kryptering eller måske en anden metode...
> Håber der er en der ved noget om det.
>
> Mvh
> Vestergade
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-10-01 22:04

"vestergade" skrev d. 20-10-01 19:55 dette indlæg :
> Hvordan kan jeg have private filer?
> jeg har et program der kan kryptere alle typer filer - det hedder
> BlackBox, men nu er de 30 dage desværre udløbet, så nu leder jeg efter
> en anden måde at have nogle filer i fred på. Det er en blanding af
> forskellige filer (ikke kun text-filer).
> Kan jeg låse mappen eller er der en nemt, brugervenligt (som BlackBox)
> der ikke roder i mine drivers med ældre modeller eller ændre registry?
> Dvs. Kryptering eller måske en anden metode...
> Håber der er en der ved noget om det.
>
> Mvh
> Vestergade
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
> Hej vestergade
Jeg har fundet et program der kan lave sådan at den viser der er ikke
er noget i mapperne,med mindre du skriver en adgangskode,er det sådan et
program du efterlyser?
Brian

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-10-01 22:08

> Jeg har fundet et program der kan lave sådan at den viser der er ikke
> er noget i mapperne,med mindre du skriver en adgangskode,er det sådan et
> program du efterlyser?
> Brian

Der mener jeg Magic Folders er bedre, der kan man slet ikke se mapperne -
hvis man ikke har indtastet passwordet.

/Mikael

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 21-10-01 08:33

Tak for jeres svar ,-jeg fandt at EasyCrypto var lige det jeg kunne bruge.
Hilsen
Vestergade

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-01 11:35

On Sat, 20 Oct 2001 18:54:42 GMT, "vestergade"
<vestergade.news@kandu.dk> wrote:

>Hvordan kan jeg have private filer?

Jeg bruger PGP-disk, hvor man har en krypteret fil som man mounter som
et virtuelt drev ved opstart. Så har du med garanti dine filer for dig
selv. PGP-disk er vist nok pillet ud af nyere versioner af PGP, men
den er inkluderet i 6.0.2.
http://www.pgpi.org/cgi/download.cgi?filename=PGPfreeware602i.exe

Mogens