/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PDF
Fra : Fonzi11
Vist : 483 gange
200 point
Dato : 09-03-09 08:12

Hej!

Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg modtager af og til nogle PDF filer med tekst og jeg skal tit ind og redigere i dem. Men hvordan åbner jeg en PDF for redigering. Skal jeg have installeret et bestemt program ? og er det lige meget at PDF`en er lavet på et Mac baseret designprogram (tror nok det hedder InDesign, dernæst destilleret i Acrobat.
På forhånd tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-09 09:10

Prøv at se tidligere spørgsmål
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=129764

mvh klaudi

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 09-03-09 10:17

Hej Fonzi

Jeg bruger dagligt denne http://www.pdfzilla.com/ til at konvertere fra PDF til forskellige formater. Jeg fik den gratis på http://www.giveawayoftheday.com/ og den fungerer hurtigt og effektivt

Bluesky

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-03-09 10:34

Hvorfor sender folk pdf fil til dig, når du skal redigerer i dem?
Normalt laver men en pdf fil der ikke skal bruges til videre behandling.
Jeg mener også du kan bruge Adobe Acrobat Prof, men den koster.

hawaii7

Kommentar
Fra : Fonzi11

Dato : 10-03-09 07:08

Hej Hawaii7!

Det er fordi jeg har en AD´er der laver de forskellige PDF som så skal tilrettes en smule i løbet af dagen. Og så ville jeg gøre det nemmere ved at selv gå ind at rette istedet for at sende retur til grafikeren som så bare skal rette en enkelt linie og sende igen til mig. Så både tids og omkostningsmæssigt gør jeg det på den måde

Annuller spørgsmålet
Fra : Fonzi11

Dato : 16-03-09 07:35

Jeg har desværre ikke kunne bruge noget af de svar jeg fået. Det viser sig at jeg ikke alligevel ikke kan bruge de programmer. Så desværre, men tak for forsøget.
Anders