/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Forsendelse?
Fra : Laika_pigen
Vist : 616 gange
130 point
Dato : 08-03-09 23:29

Hejsa.

Hvordan sender jeg nemmest en Kombi vogn på 15kg fra Aalborg til København?

Hvad vil det koste mig?
Og hvilket selskab vil være at anbefale?

Hilsen Laika_Pigen.

Accepteret svar
Fra : Luke2000

Modtaget 130 point
Dato : 09-03-09 02:23

Post Danmark er ret gode.

Det skulle koste 160 kr.

http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/files/pakker_til_danmark_2009.pdf

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 09-03-09 17:41

"Post Danmark er ret gode." ?? - Det er da noget helt nyt, så

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 09-03-09 19:23

Tjaa, hvis du ser på andre firmaer der håndtere ligeså meget post er Postdanmark helt i top.

Om vi så kan sige at der ingen firmaer med den baggrund der er gode er også fint med mig, så det nye bliver der findes ikke et post firma i Postdanmark størrelse i verden der er gode til det gør.

Men det betyder også at det er dumt at spøre om et firma der kan anbefales for de findes ikke i hele verden, så mit bud ville være at tage det bedste alternativ af de dårlige (Som er i DK) og så er vi tilbage ved PostDanmark.

Pyyyy...

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 11-03-09 07:07

Tak for svaret Luke2000.