/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
Sikkerhedsindstillinger
Fra : sannehs
Vist : 495 gange
40 point
Dato : 08-03-09 21:44

Jeg kan ikke komme på vores netværk (privat netværk) da mine "sikkerhedsindstillingerne ikke stemmer overens med kravene til netværket"??
Jeg har forsøgt at skrive netværksnøglen men den beder om en WEP-nøgle og jeg har en WPA-nøgle? Nogle ideer?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-09 21:56

Er der ikke en "rullemenu" i linjen hvor der står web ? Der kan du klikke på wpa psk eller wpa 2 personlig som den også hedder

Kommentar
Fra : sannehs

Dato : 08-03-09 22:18

Jo, og det har jeg prøvet, men det hjælper heller ikke?? Meget mystisk,

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-09 22:27

Har i selv sat de andre computere op til netværket ? Og nøglen virkede på dem ? Bruger du Windows til at administrere det trådløse på den aktuelle computer, eller et program som fulgte med netkortet ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-09 22:33

Der kan være et problem med ASCII og HEX, hvis du skriver det ene og skulle have brugt det andet, prøv at læse dette gamle spørgsmål: http://www.kandu.dk/Spg128152.aspx læs hele tråden for at få en mening med det hele

Kommentar
Fra : sannehs

Dato : 08-03-09 22:53

Vi har selv (dog med hjælp) sat de andre computere op med den netværksnøgle, så det er lidt underligt. Jeg går udfra at det er Windows der styrer kortet, jeg prøver lige din converter imorgen. Tak for hjælpen....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-09 22:58

Lad os høre om det lykkes

Kommentar
Fra : Crypton

Dato : 09-03-09 23:40

Du kan jo også nulstille din router, og sætte den op igen.

Det er såmænd ikke så svært, bare man følger instruksen.

Kommentar
Fra : sannehs

Dato : 10-03-09 20:45

Okay. Tak for de gode råd