/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Gratis Tetris download ?
Fra : bluesky
Vist : 778 gange
100 point
Dato : 08-03-09 18:32

Hejsa,

Er der nogen af jer der ligesom min søster er bidt af en gal Tetris - vil jeg sætte stor pris på gode links til Tetris download. Hun ønsker komplette versioner af dette gamle spil og ikke trials !
Har I nogle gode forslag ?

På forhånd tak
Bluesky

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-09 18:54

Det skulle der være her, jeg har i hvert tilfælde søgt på hele spil

http://www.google.dk/search?hl=da&q=full+game%2Bteris+downloads&meta=&aq=f&oq=

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 08-03-09 19:02

Hej Nordsted1

Jeg kigger lige

Pft
Bluesky
P.s håber at du har haft mere held for jeg ramte tidligere kun div. trials og for ikke at have hende i røret (hun kom for første gang på nettet i sidste uge ) så ville det være rart med en fuld version så hun kunne holde mund i et stykke tid

Bluesky

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-09 19:09

Kan du så ikke lige lede efter min favorit --- super tetris

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 08-03-09 19:16

Will do men dit link har indtilvidere kun givet hit på demos eller 20 $ download. ;-(

Suk......

Bluesky

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-09 19:16

Hov jeg glemte at søge på "gratis" hvilket vi går meget op i her på kandu

http://www.google.dk/search?hl=da&q=full+version+tetris%2Bfree+downloads&meta=&aq=f&oq=

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 08-03-09 19:20

Naarrr .... du den gik heller ikke ! Det var den jeg prøvede i første omgang - hvem ved måske er dette i virkeligheden et svært spørgsmål - selv for KanDuèr

Bluesky

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-09 19:43

Jeg klikkede videre fra det sidste link og fandt denne, jeg har ikke lyst til at downloade for at se om det er demoer

http://www.123-free-download.com/popular-phrase/download/t/tetris/0.htm

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 100 point
Dato : 08-03-09 19:45

http://rapidshare.com/files/88393944/Tetris_5000-GR.rar

Tryk på free user og vent ca 30 sek og tryk download

Password: Glitchrock (til at åbne rar-filen)

Kommentar
Fra : white usher

Dato : 08-03-09 22:32

Hvis i har facebook, så er der diverse versioner af tetris.
søg under applikatoner, og der kan man dyste mod sine venner og familier!

Kommentar
Fra : carsten62

Dato : 08-03-09 23:02
Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 09-03-09 06:02

Godmorgen og tak for input

Det bliver først iaften at jeg får kigget på dette men tak!

Bluesky

Godkendelse af svar
Fra : bluesky

Dato : 14-03-09 17:43

Tak for svaret jangchr.

Og jeg beklager det sene svar, men ugen har været lidt hektisk

Tak også til øvrige forslag men dette svar gav et fuldt tetris spil uden begrænsninger - netop som jeg ønskede!

Bluesky