/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Søger en gammel klassekammerat.
Fra : Widtfeldt
Vist : 919 gange
150 point
Dato : 02-04-03 01:25

Hej´sa, jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig. Mit problem er som følgende: De sidste 5 år har jeg ikke boet i Danmark, og nu vil jeg gerne finde en person som har betydet meget for mig. Jeg har prøvet på de Gule sider og danmark.com, men uden held. Hvad vil i foreslå.

mhv. widtfeldt

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 02-04-03 01:36
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-04-03 08:53
Accepteret svar
Fra : ivanovic1

Modtaget 150 point
Dato : 02-04-03 11:20

Ring til ATP de har oplysninger om alle der arbejder i DK. Endvidere kan du prøve at ringe til nogle kommuner hvor du tror at han bor. Spørg ambassaden de kender sikkert også nogle ting som du kan prøve.

Hilsen Ivanovic

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 02-04-03 11:23

Prøv eventuelt også www.krak.dk

Kommentar
Fra : craca

Dato : 02-04-03 11:30

Jeg har prøvet at holde 10 års jubilæum for gymnasieklassen og skulle samle allesammen. Det mest effektive var at finde klassebogen frem og ringe hjem til forældrene (de fleste boede stadig på adressen). Måske kan du gøre det samme?

Godkendelse af svar
Fra : Widtfeldt

Dato : 03-04-03 15:58

Tak for svaret ivanovic1. ambassaden var en god ide.