/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Canon a590 IS i netto i morgen
Fra : ulrik1976
Vist : 1518 gange
300 point
Dato : 08-03-09 13:50

Hej har kigget lidt på dette kamera i netto i morgen, kan se det har fået gode anmeddelser da det kom frem i 2008. så til en pris på 700 kr er det vel ikke helt skidt eller hvad ..

nogen der har en mening om dette kamera.

kan også se at den har været med i en tænk test.. (kan ikke se den..)

mvh ulrik

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-03-09 13:59

Det er et fint kamera og meget billigt for et kamera af så god kvalitet

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-03-09 14:08
Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-03-09 14:56

Ja og jeg kan så tilføje, at mit første digitalkamera var en noget tidligere model af det der (et med kun 2 megapixel og uden billedstabilisator) ....dengang, for 4-5 år siden, kostede det så bare 3000,-..og jeg har det endnu er og stadig glad for det, selv om jeg ikke bruger det så meget mere.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-03-09 16:23

Skynd dig at købe det i morgen, det er et dejligt kamera til prisen. Held og lykke med købet i morgen.

Accepteret svar
Fra : gertfthomsen

Modtaget 300 point
Dato : 08-03-09 23:36

Jeg har kigget Tænks test fra dec. 08: samlet bedømmelse autofunktion 58 ( bedste kamera i kategorien fik 66 point (men kostede mere end det dobbelte) og 61 point manuelt.
Eneste anke (rød markering) er skærmkvaliteten

MVH

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-03-09 23:56

Citat
Jeg har kigget Tænks test fra dec. 08: samlet bedømmelse autofunktion 58 ( bedste kamera i kategorien fik 66 point (men kostede mere end det dobbelte) og 61 point manuelt.
Eneste anke (rød markering) er skærmkvaliteten

Ja, de kære tests.
Ofte synes jeg ikke de er saglige nok, når resultatet afgøres af summen af point ud fra forskellige kriterier der vurderes på apparatet (udseende, pris, betjeningsvenlighed, billedkvalitet o.s.v.) , medmindre man ser hele testen og kan vurdere de enkelte kriterier og så ud fra det danne sig en mening om, om lige det apparat dækker ens behov.

For sådan en pointtest betyder faktisk, at hvis køberen kun ser slutresultatet, så kan et kamera med langt den bedste billledkvalitet risikere at blive "dumpet" fordi et andet kamera har et lidt mere smart design og derfor opnår flest point o.s.v.

Kommentar
Fra : ulrik1976

Dato : 11-03-09 18:41

Har købt kameraet, er super til freds. tager gode billeder under de flest omstændigheder(mørke/lyse forhold) også film optagelserne er gode. og der er mange indstillingsmuligheder.

mvh ulrik

PS, skal udgive pointene snart...

Godkendelse af svar
Fra : ulrik1976

Dato : 14-03-09 10:48

Tak for svaret gertfthomsen.