/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad er der galt???
Fra : MicroAFA
Vist : 737 gange
20 point
Dato : 08-03-09 12:56

Hej alle :0)

Jeg kunne godt tænke mig at spørge hvorfor I altid ser så negativt på de tips jeg indtil videre har

lagt ind kandu-Tips?

Jeg er ikke sur eller noget det har bare undret mig.

så jeg kunne bare godt tænke mig at få af vide hvad jeg E.v.t gør forkert og hvad jeg kan gøre bedre

Jeg er åben overfor evt kritik, og vil godt have at I siger hvad i mener.

Tak.

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 08-03-09 13:02

jeg giver ikke selv point for vittigheder der er lagt ind under tip, tror mange har det på samme måde

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 08-03-09 13:06

Det er vel elementært Watson... Tips bliver bedømt efter hvor gode de er!

Det har vel ikke været nogle særligt fremragende nye tips du er kommet med.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-03-09 13:29

Det er fordi der er så mange negative mennesker og jeg tror de kommer af med deres galde ved at være ondskabsfulde her på Kandu. Alle mennesker kan vælge at være negative eller positive. Du har så bare mødt de negative.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 08-03-09 13:33

Jeg giver dig delvis ret: der er nogle, som ALTID giver negative point -altså ingen point.
Jeg gør selv det, at hvis jeg synes, det er et dårligt tip, lader jeg være med at stemme, for så har jeg ikke rigitg noget at gøre dér. Det lader jeg dem om, som synes, det er godt.

Omvendt sker det altså også tit, at det slet ikke er et tip, men en konklusion eller noget helt andet.

Der er én der altid giver fem stjerner, for jeg tror, det er et lille oprør mod de altid negative og dårlige kommentarer. Det ku være man skulle begynde på det.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-03-09 14:00

Citat
Det er fordi der er så mange negative mennesker og jeg tror de kommer af med deres galde ved at være ondskabsfulde her på Kandu.

Noget værre vås.

Citat
Jeg gør selv det, at hvis jeg synes, det er et dårligt tip, lader jeg være med at stemme, for så har jeg ikke rigitg noget at gøre dér.

Noget værre vås.

Alle tips skal da bedømmes ud fra det man selv mener. Det kan da ikke være rigtigt at et tip kun skal bedømmes, hvis den pågældende bruger/dommer synes det er godt !!!!

Citat
Der er én der altid giver fem stjerner

Og det kan heller ikke bruges til noget. Han/hun burde i stedet sætte sig ind i "tippet"

Hvis vi tænker på den samme bruger, så er det ikke altid, der bliver givet fem "positive" stjerner, men ofte fem "negative" (han/hun kan nemlig ikke lide alle brugere på kandu)

Desuden må man være forberedt på at det ikke er alle tip(s) andre kan bruge.

Længe leve uenigheden ... enigheden ville være for trist

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-03-09 14:08

Citat
Jeg gør selv det, at hvis jeg synes, det er et dårligt tip, lader jeg være med at stemme, for så har jeg ikke rigitg noget at gøre dér. Det lader jeg dem om, som synes, det er godt.

Du er altså bange for at give din mening til kende

Det er jo ikke det tip skal bruges til. Et tip skal da bedømmes både positivt og negativt, hvis det skal have en betydning ....

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 08-03-09 14:17

Det er så sandelig ikke altid, at folk tjekker et tip inden de bedømmer. Det kan man læse udfra deres kommentarer.
Ofte er der folk, der næsten ingen point får, fordi de samme altid stemmer negativt.

Jeg er sgu ligeglad med pointene, men jeg bliver gal, når der er kandu'er, der skal være på tværs hele tiden, for hvis du kigger mange af tipsene igennem, kan du se, at det er de samme negative kandu'er, der går igen. Og det synes jeg bare, er for barnligt. I øvrigt kommer der også tit dumme og ikke særligt nærværende og brugbare kommentarer.

Men ja, sådan er vi jo så forskellige - og gudskelov for det! (tænk sig at være konstant negativ)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-09 14:33

Jeg bedømmer tip udfra devicen: Er det nyt og brugbart FOR MIG !

Ikke om det generelt er nyttigt for andre.

Jeg forventer at MINE tip bli'r bedømt ligeledes.

Vigtigt er dog: Læg Tip i den dertil indrettede kategori:

HTMl under: HTML.

Vittigheder under: VITTIGHEDER.

Fedt grafikkort? ..under: GRAFIKKORT.

En billig Car-Port? ...under: HUS & HAVE ...naturligvis

Osv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-03-09 15:42

Det værste er de tipsskribenter der har en kommentar efter hver bedømmelse som ikke passer tipsskribenten, og som prøver at overbevise sig selv om at det er dem der bedømmer tippet der er noget i vejen med. Se f.eks. her http://www.kandu.dk/Tip19253.aspx

men fakta er at der kan gives fra 0 til 5 stjernet og kan tipsskribenten ikke acceptere det - så lad være med at skrive tips.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-03-09 16:33

Citat
meningen er, at give gode råd til hinanden - også kaldet et forum, men hvis man bare er negativ, er der ingen der får gavn af det, og så synes jeg, at det er bedre, at lade være med at bedømme noget.

Meget uenig. Der skal da være plads til både det positive og det negative.

Men snerose .... mener du selv, at det er et tip, at du godt kan lide

Citat
Vil du se min smukke navle" fra 70'erne.

http://www.kandu.dk/Tip19253.aspx som bentjuul henviste til.

Accepteret svar
Fra : snerose

Modtaget 20 point
Dato : 08-03-09 19:14

Til ans:

Det er da et tip for dem, der selv har ledt efter den. Jeg ville da selv have været glad for det tip. Og jeg er altså ikke den eneste, der har linket til en sang, som jeg kunne lide.
Tjek lige det, når nu du er i gang.

Fint, at du lissom kan gå os andre i bedene! Vor herre bevares!

Men du har ret - der skal være plads til os alle, og vi har altså hver sin mening om den sag.

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 08-03-09 20:29

Et tip skal vel bedømmes efter eget valg, er det noget man kan bruge --- eller noget man ikke intresserer sig for?

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 08-03-09 21:18

Jeg Må holde med Snerose i denne omgang :0)

Til molokyle:

Citat
Vigtigt er dog: Læg Tip i den dertil indrettede kategori:

HTMl under: HTML.

Vittigheder under: VITTIGHEDER.

Fedt grafikkort? ..under: GRAFIKKORT.

Jeg har eks. nogle gange langt vittigheder ind under vittigheder under skriv et tip men folk har bedømt det for at være noget de kan bruge til noget...
det er indehaveren(erne) af kandu, du/I skal have fat hvis i ikke mener at vittigheder skal være under Tips. Ikke fordi jeg vile rette noget mod dig molokyle men nu nævnte du det lige :)

Men i skal have tak fordi i har vist mig flere sider af sagen

og lad alle de negative være negative

Hilsen MicroAFA

Godkendelse af svar
Fra : MicroAFA

Dato : 08-03-09 21:20

Det var nok mest det jeg ledte efter

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 08-03-09 21:24

Hvordan lukker man dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 08-03-09 23:01

Citat
Hvordan lukker man dette spørgsmål?

Det er jo for så vidt lukket ved at du har givet snerose point, men derudover kandu ikke lukke det yderligere... Der vil altid være nogen der stadig kan kommentere det.