/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
sony dvd-camera
Fra : batman1
Vist : 439 gange
500 point
Dato : 07-03-09 22:09

cameraet kan ikke afspille egne optagelser, der kommer en fejlmeddelelse der siger discfejl,
men optagelserne har tidligere været afspillet i cameraet, har prøvet at afspille på min bærbare via windows mediacenter, men får beskeden der er ingen dvd i drevet, er der et program der kan hjælpe mig så jeg kan få kopieret de værdifulde optagelser, skiverne har ingen synlige fejl.
please help me.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-03-09 23:37

Hvilken type DVD er det?
Hvis det er de små skiver, så er det som regel en DVD-R, DVD-RW eller en DVD+RW

Kommentar
Fra : batman1

Dato : 07-03-09 23:41

det er de små skiver dvd -rw

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-03-09 00:20

Har du prøvet at sætte skiven over i en rigtig DVD maskine, der kan læse minus skiver?
Det skulle ikke være nødvendigt at finale skiven, når det er en genskrivebar.

Kommentar
Fra : batman1

Dato : 08-03-09 00:34

har nu prøvet i en pioneer dvd som kører med dvd - den afspiller som i cameraet i småbidder
og hakker og går istå

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-03-09 12:48

Ulempen ved harddisk og dvd cameraer er at en lille fejl på disk eller medie , som kan opstå ved strømafbrydelse i utide gør at intet kan læses . derfor er båndmere sikkert.

Måske kan du redde noget af det med det rigtige program. prøv at analysere dvd em i en computer med nero programpakken. den kan på trods af visse fejl i mediet.