|
| Nøgleord? Fra : la-chica-line | Vist : 932 gange 45 point Dato : 06-03-09 17:22 |
|
Hej, jeg har lige haft min bærbare computer til reperation, fra Dell. Harddisken er blevet skiftet og mit Windows Vista er blevet installeret på den igen. Men da jeg så ville logge på nettet kunne jeg ikke. Det er sådan at jeg har trådløst internet fra Stofanet. Den kan godt oprette forbindelse, men der kommer så en bkos op, hvor der står at man skal intaste et kodeord. Den skriver at det er den person der har konfigueret internettet, der kan give mig koden igen. NB. Det er sket én gang før, hvor min veninde skulle logge sig på vores net hjemme ved mig.
Mit spørgsmål er så, hvordan jeg finder denne sådanne kode igen ? (: ingen i min familie kan huske at der er blevet lavet en kode, og vi kan ikke få fat i Stofanet support.
Mvh Line 14 år.
| |
| Kommentar Fra : Fijala |
Dato : 06-03-09 17:32 |
|
Citat Ved login skal du vælge fanen "StofaNet" og indtaste signon ID og adgangskode, hvis du allerede har et StofaNet abonnement. |
| |
| Kommentar Fra : Fijala |
Dato : 06-03-09 17:38 |
|
Eller nu forstår jeg hvad du mener. Det er den kode du bruger når du skal koble dig trådløst på nettet via Stofanets modem. Der er oprettet en kode for at alle og enhver ikke skal koble sig på dit netværk. Det er den kode du skal bruge. Det er sikkert kun første gang du skal indtaste den, så vil du sikkert i fremtiden automatisk blive loggt på når du tænder din pc. Hvis du ikke kan huske koden, vil jeg tro det er muligt at reesette modmmet og konfigurere det igen forfra hvor du så kan vælge en ny kode.
Kigger lige på deres hjemmeside
| |
| Kommentar Fra : Msj2501 |
Dato : 06-03-09 17:40 |
|
Ja, kig i brevet.
Mvh.
_________________
Mathias Jensen
Nýsir-aarhus
______________________
Byens Hold Fra 1880
| |
| Kommentar Fra : Fijala |
Dato : 06-03-09 17:44 |
| | |
| Kommentar Fra : Fijala |
Dato : 06-03-09 17:48 |
| | |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 06-03-09 19:24 |
|
Det er vel ikke en router du har.
| |
|
Citat Det er vel ikke en router du har. |
Nej det går jeg ikke ud fra.
| |
| Kommentar Fra : Fijala |
Dato : 07-03-09 10:00 |
|
Nej du har et trådløst modem, som Stofa har leveret til dig.
Ring eller skriv til dem. De skal svare dig omkring support.
| |
| Kommentar Fra : Fijala |
Dato : 08-03-09 11:24 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|