/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
nodeprogram
Fra : lillerus
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 06-03-09 12:13

jeg har tænkt på om der findes et program hvor man kan skrive noder ind således at man derefter kan få det afspillet det er måske et lidt mærkeligt spørgsmål,men for mig ville det være en god ting, jeg synger i et firstemmigt kor og har derfor brug for at kunne min stemme og det at synge direkte fra noderne er for avangseret for mig,jeg ville blive meget glad hvis der nogen der kender et ligende prgram og som vil give mig et tip,på fohånd tak lillrus.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-03-09 12:34
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-03-09 12:40
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-09 23:38

Her er lidt at kigge på:
http://www.freebyte.com/music_software/#free_notation

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-09 10:12

(prik prik) Er der gået Unode i det

Kommentar
Fra : lillerus

Dato : 21-03-09 10:45

Tak til alle der har givet mig mange gode mulig heder,jeg beklager at jeg ikke har reageret før ,det skyldes at jeg skulle afprøve dem, det tar' tid og jeg er da heller ikke færdig endnu men jeg skal nok takke jer alle på et senere tidspunkt, jeg syntes der er rigtig mange forslag der er gode.
mvh. lillerus

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-09 11:17

Citat
men jeg skal nok takke jer alle på et senere tidspunkt

Ja det kan ses på statestikken

- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 6