/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Slingplayer på andre netværk?
Fra : dall1991
Vist : 225 gange
30 point
Dato : 05-03-09 19:36

Nu har jeg endelig fået koblet den ordentligt til, via, et antennekabel i boxen, og et antennekabel i tv'et. (aerial connection). Jeg kan sagtens se TV på bærbaren det når jeg er på hjemmenetværket hvor boxen er sat til, men når jeg kommer ud på andre netværk, virker det ikke.

Nogen der ved hvorfor?

Kommentar
Fra : dall1991

Dato : 09-03-09 15:38

Nu har jeg skået routerens firewall fra (eller sat flueben ud fra - Disable SPI Firewall) inklusive PC'ens.
Og så har jeg åbnet port 5001, for slingens ip 192.168.1.3 - dette virkede ikke.
Og så har jeg prøvet at åbne alle portene for sligen, dvs. port 1 til 65534.

Kunne virkelig godt bruge nogle svar - kom nu !:D

Hvad vil i mere vide?