/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Systemgendannelse....?
Fra : SpassePasta
Vist : 624 gange
27 point
Dato : 04-03-09 20:00

Heejsa...... :)
Jeg har en stationær pc som jeg har haft lidt problemer med men nu vil jeg så prøve at gendanne min computer fuldstændig..... Er der nogen der ved hvordan man gør sådan noget ?
PLZ... Skriv :)
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 04-03-09 20:13

Under start\alle programmer\tilbehør\system værktøjer

er der et punkt der hedder system gendannelse, derinden er der en guide, som er rimelig simpel.

Hvis du trykker næste fremkommer en kalender, hvori du kan se tilbage, hvilker gendannelsespunkter der er og også lidt om hvad de har indeholdt..

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 04-03-09 20:13

Men spørg hvis du skal vide lidt mere...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-09 20:21

Ikke for at rette dig - men gendannelse går tilbage til en dato og retter i registreringsdatabasen.

1. Det du nok vil er genoprettelse så comp. bliver som ny.

2. Har du recovery CD eller en vejledning som fulgte med comp.

3. Står der noget med at du skal trykke F11 eller noget andet når comp. starter op.

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 04-03-09 20:25

Citat
Ikke for at rette dig - men gendannelse går tilbage til en dato og retter i registreringsdatabasen.

1. Det du nok vil er genoprettelse så comp. bliver som ny.

2. Har du recovery CD eller en vejledning som fulgte med comp.

3. Står der noget med at du skal trykke F11 eller noget andet når comp. starter op.

Ja det har du da ret i.... Det gik vist lidt stærkt med at svare..

og når du siger din pc har kørt dårlig i lang tid, vil jeg da også anbefale at rense den total..

Kommentar
Fra : SpassePasta

Dato : 04-03-09 20:28

Jeg har fået samlet min com til gaming så jeg har ikke sådan en cd.... Hvad skal jeg så gøre hvis jeg ikke har den? :)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-09 20:48

1. Ok så har du en CD med styresystem XP/Vista
2. En CD med drivere til bundkort / Skærmkort /

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-03-09 08:31

http://kimludvigsen.dk/programmer-tools.php
hent bachup værktøj og tag kopi af drivere

Kommentar
Fra : SpassePasta

Dato : 05-03-09 18:53

Jeg har ingen cd'er til min computer....?

Kommentar
Fra : slotshusvej

Dato : 07-03-09 07:17

Hvis du ikke har et oerativsystem på en cd er det bedste du kan gøre at bruge systemgendannelse.
download PCcleaner til jævnligt at slette overflødige filer og rens din computer med diverse virus og antispy programmer.