/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
fastfryse EL pris
Fra : freddiemercury
Vist : 727 gange
200 point
Dato : 04-03-09 13:41

hejsa
måske har nogen et gådt råd
I disse tider er el prisen faldet, og mange siger at det er en fordel at låse el prisen i en årrække.

hvem har det billigste el i DK over 3-5 år hvis man låser prisen ?

jeg synes det er en jungle at finde rundt i, måske har nogen gjort låst prisen ??

mvh

Kommentar
Fra : twitt

Dato : 04-03-09 13:49

Hej

Se elpristavlen.dk

Har selv låst prisen i år og de næste 2 år - dvs. til udgangen af 2011. Det gjorde jeg hos Sydenergi.

mvh
Twitt

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 04-03-09 13:51

hej Twitt

jeg har også Syd energi - de er vist ok billige ikke ?

Kommentar
Fra : twitt

Dato : 04-03-09 13:57

Ja - har fået dem anbefalet fra en der arbejder hos Tre-For (for de er ikke billige!!!).

Men klarede det hele på nettet - tog 5 min. efter jeg havde fundet min elregning frem (du skal bruge aftagernummeret). Elprisen faldt fra 54 øre/kwh til 30,85 øre kwh. Så kommer alt det andet oveni (afgifter til alt muligt), men det er vist ens ligemeget hvem der leverer. Sådan forstår jeg i hvert fald priserne på elpristavlen.dk

Men prøv beregningerne på elpristavlen.dk - de er gode

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 04-03-09 17:59

Lad være med at blive narret af de smarte sælgere på gaden.
Du hænger på prisen i en åprrække.
Elprisen er stadig på vej ned og det bliver den ved med.

Det er BONDEFANGERI.

Det er det samme med alle dem som kreditforeningerne lokkede til at omlægge deres flexlån til fast forrentet lån sidste år. De blev taget ved røven, da rente faldt. Lad være med at tro på alle disse smarte sælgere. De vil kun og de gør det, tjene penge.

hawaii7

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 04-03-09 18:40

DET ER JO KUN, STADIG DEN DEL AF ELPRISER DER HEDDER FRI EL, DU KAN KØBE ANDRE STEDER.

PRISERNE LIGGER MEGET TÆT PÅ HINANDEN CA 30-31-32 ØRE PR KILOWATT, LÅST FAST TIL OG MED 2010.

JO LÆNGERE TID DU FASTLÅSER, JO DYRERE ER DET SIGER DE.

FOR RESTEN AF DETTE ÅR KAN DU KOMME LIGE UNDER 30 ØRE.

PRISERNE PÅ ELPRISTAVLEN, SKIFTER JO HVER DAG, RING TIL DEM, DE ER OGSÅ TIL AT TALE MED, VI VALGTE NRGI.

VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 04-03-09 19:27

måske er det en god ide at vente med at låse den fast de første 4-6 md. ?

det kunne godt tyde på at den følger efter diskonto-renten