/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Job-databaser (IT-stillinger i Danmark)
Fra : Uffe29
Vist : 1528 gange
100 point
Dato : 01-04-03 20:39

Hvor finder man job-databaser i danmark.....tænker på IT-stillinger

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 01-04-03 20:41

www.poljob.dk
www.monster.dk

Kan begge VARMT anbefales...

Men der er masser ved søgning på www.google.com -- alle har en mening om hver især, så det er bare med at gå på udflugt.

God fornøjelse

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 01-04-03 20:49
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 01-04-03 21:37

*LOL*
Det vil tage mig 14 dageat komme igennem, men jeg bliver vel bedre og hurtigere til det efterhånden

Men kom endelig med flere

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 01-04-03 21:43

Det tager faktisk ikke så lang tid, der er jo mulighed for at søge udfra hvad du søger på dem alle... (næsten)

Så det er bare med at komme igang...

Job hænger jo heller ikke på træerne!!
Og jeg er da heller ikke nået igennem dem alle endnu, men det var bare en kopi fra min database over dem jeg har fanget op rundt omkring fra!

Og dem har jeg så valgt at dele med dig!!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 01-04-03 22:05

takker, men jeg gider ikke lede......ret meget. jeg laver cv

Kommentar
Fra : gch123

Dato : 01-04-03 22:14
Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 02-04-03 09:58

Hej Uffe,

gch123 har umiddelbart de bedste IT-relaterede sites.... Men bortset fra det - husk på, at når du kigger på alle disse sider, så er du i skarp konkurrence med et væld af mennesker!

Jeg siger ikke at du ikke skal søge et spændende job, som du finder på disse sider, men overvej mulighederne i en uopfordret ansøgning! Efter at have søgt igennem nogen tid, sendte jeg en uopfordret ansøgning og fik jobbet. Det viser initiativ...

Kort sagt - send uopfordret, og følg op.

Mvh
Steen

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 02-04-03 11:27

hvis du søger på http://job.tv2.dk/

Det er et godt sted da den automatisk går ind og søger på mange andre databaser bl.a. nogle af dem som allerede er blevet nævnt.

Accepteret svar
Fra : ivanovic1

Modtaget 100 point
Dato : 02-04-03 11:28

Mente det her link http://www.jobindex.dk/

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 04-04-03 15:19

Hej Uffe

Nå gamle ven, det holdt ikke lang tid med HP ??

brug job-index som flere anbefaler.

Det er en jobsøgedatabase, som smaler 90 % af samtlige ledige stillinger i danmark på et sted, så behøver du ikke rode små og ubetydelige sites igennem. Alle de store og betydningsfulde er her. Og deres mailinglister som man kan tilmelde sig på udfra søgeord og postnummer fungerer upåklageligt.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-04-03 15:29

næ....jeg bliver nok ved HP, konen har lige sagt farvel efter 4 år og 2 børn.....så....men jeg ved det sgu ikke endnu, men tak for links osv.....

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 04-04-03 15:43

Takker