/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Ulovlig træning af jagthunde
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 1252 gange
500 point
Dato : 03-03-09 16:10

Hej med jer

Der har tidligere været et indlæg om træning af hundesportshunden i den kolde vintertid hvor føden er knap, trods fodring.
Det er i de lyse timer vildet skal søge føde, især fuglene og vi ved alle at lyse timer er der ikke mange af i vinterperioden
Jeg er nu selv blevet udsat for andre hundefolk går på midt markjagt for at træne hund, fordi de har fundet ud af der er en del vilde fugle, det er jeg pisse hamrende sur over hvad gør man ved sådanne barylere
SHV

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-09 16:16

Skyder dem

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-03-09 16:23

Citat
Skyder dem

Som om at der ik' er nok skyderi, ikke mere af det, tak.

Du må kunne snakke med dem om problemet!

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 03-03-09 16:26

Sæt nogle fugleskræmsler op--------------ingen fugle---------------ingen hunde

Du ved sikkert hvem det er, så meld dem til politiet, det er indtrængen på privat område

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 03-03-09 16:31

Der er ikke andet at gøre end at stoppe op og få en dialog igang med vandalerne.
Prøv at forklare disse "jægere" eller hvad de nu ynder at kalde sig, det uheldige i, at jage rundt med det stakkels vildt der ihærdigt prøver at finde lidt føde på de vinterfrosne marker.
Ikke fordi jeg tror at vandalerne er modtagelig for fornuft - men så har man da i det mindste prøvet.

Du har det sikkert ligesom mig, RealDeal. jeg kan blive så edderrasende når jeg ser sådan en flok halvhjerner der bar tonser derudad, alt imens det stakkels vildt løber forskræmt og stresset rundt.

Kort og godt; FORBANDET SVINERI ER DET..!!!!

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 03-03-09 16:34

Hej Sandhedsvidne.

Unskyld, at jeg i min ophidselse kom til at kalde dig RealDeal.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-03-09 16:42

Træn hundene på Nørrebro istedetfor så vores ældre medmennesker kan få mad.

Accepteret svar
Fra : TheRealDeal

Modtaget 500 point
Dato : 03-03-09 18:20

Prøv at kontakte DJU

http://www.danskjagthundeudvalg.dk/

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-03-09 18:21

Det kan da ALDRIG være et problem

Ingen må gå på jagt, hvor man ikke har jagtretten..
Ingen må træne hund, hvor man ikke har lov til det..

Så ejer du marken eller har jagtretten er der ingen der lovligt kan benytte den til hunde træning, anmeld dem til politiet - det er derfor vi har lovene.

Men at du i det hele taget kan stille spørgsmålet viser, at du ikke selv aner en pind om noget som helst og derfor kun har stillet spørgsmålet for at virke interressant.....

Der er ingen der træner på "din jagt" - send os et billede det vil være et godt bevis som du kan bruge, når du anmelder dem.....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-03-09 18:33

Jeg har haft fat i politiet, men de har travlt med andre vigtige ting end fire fjolser der træner ulovligt på mine marker. Jeg har talt med dem, men de påstod de havde fået lov til at træne af ham jeg havde lejet jagten af, det viser sig ikke at være sandt. De har haft den frækhed at have været der igen efter jeg har haft slået krepsen i dem, men nu skal der sku andre boller på suppen jeg vender tilbage senere stol på det
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-03-09 19:08

Hvis du virkelig har problemet.

Så trag et billede af de pågældende. Sig til din jagtudlejer, at du ikke vil betale jagtleje før problemet er løst.

Det er helt klart noget ulovligt der foregår og det skal man ikke finde sig i, men sig mig lige hvad har det med hundetræning generelt at gøre. Kan du virkelig ikke se hvor sygt dit eget spørgsmål er????????????

Kommentar
Fra : nenner1

Dato : 03-03-09 19:25

stop nu alt det pis bb1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-03-09 19:27

Hvad er mest p.. spørgsmålet eller svaret.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-03-09 20:22

Hej Sandhedsvidnet.
Et godt emne at tage hul på. Min hjemkommune ejer en del jord, og her drøner hundefolket rundt efter forgodtbefíndende. Indtil nu har jeg ikke gjort noget ved sagen, men det vil jeg gøre - næste gang jeg se "hundefolket" begå ulovligheder. Det er meget kedeligt, at hundefolket ikke ejer så megen fornuft, at de overtræder grænsen for anstændig adfærd.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 03-03-09 20:44

Kære bb1

Du er utrolig agressiv, hvad nager dig, hvorfor skal der billeder op her på Kandu af de fantastiske jægere og hundesportsfolk
Jeg kan ikke se det ene og alene er udlejeren som skal drages til ansvar.
Fortæl os nu om hvorfor DU gerne vil se billeder af synderne

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-03-09 21:01

Man kan ikke tillade sig at kalde nogen syndere før det er bevidst. Det er det Sandhedsvidnet gør.
Jeg siger jo netop at ingen må træne hund på arialer hvor han ikke har ret til det!!!

Er det virkelig så svært at forstå ??????????????????

Derfor undersøg om det er lovligt det folk gør inden man pladre ud med en masse ting, som i i bund og grund ingen kender noget til.

Der hvor jeg bor har man f.eks. en aftale med kommunen om, at man både må træne hund og regulere råger. Ja enda drive forårsjagt på råbukke på nogle af kommunens arialer.

Nu drejede spørgsmålet sig jo om sandhendsvidnet lille mark, så lad os holde os til den.

Ved han at der drives ulovligt hundetræning - så kan han jo blot få det stoppet jeg har anvist ham, hvordan han kan gøre det..

Alt det andet er noget fis, som ikke gavner noget som helst - det burde I kloge Åger kunne indse.
Kan I ikke det er der jo ingen grund til, at bruge tid på, at forklare Jer det.....

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 03-03-09 21:38

Citat
Man kan ikke tillade sig at kalde nogen syndere før det er bevidst. Det er det Sandhedsvidnet gør.

Sandhedsvidnet har da bevist det. Læs dog hans indlæg

Citat
Jeg siger jo netop at ingen må træne hund på arialer hvor han ikke har ret til det!!!

Er det virkelig så svært at forstå ??????????????????

Nej , det er ikke svært at forstå

Citat
Derfor undersøg om det er lovligt det folk gør inden man pladre ud med en masse ting, som i i bund og grund ingen kender noget til.

Bent......????? Ved du egentlig hvad du svarer på - og hvorfor????

Citat
Der hvor jeg bor har man f.eks. en aftale med kommunen om, at man både må træne hund og regulere råger. Ja enda drive forårsjagt på råbukke på nogle af kommunens arialer.

Tillykke med det. Men hvad kommer det Sandhedsvidnet ved??

Citat
Nu drejede spørgsmålet sig jo om sandhendsvidnet lille mark, så lad os holde os til den.

Hvorfor roder du så offentlige arealer ind i diskussionen ??

Citat
Ved han at der drives ulovligt hundetræning - så kan han jo blot få det stoppet jeg har anvist ham, hvordan han kan gøre det..

Bent...???? Ved du hvad du selv skriver????

Citat
Alt det andet er noget fis, som ikke gavner noget som helst - det burde I kloge Åger kunne indse.
Kan I ikke det er der jo ingen grund til, at bruge tid på, at forklare Jer det.....

Fint..!!!! Så hold dig væk, du er jo ikke rigtig klog.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-03-09 21:56

Så er vi i det i det mindste to.

Dit ordkløverri gider jeg simpelthend ikke-det var ikke mig, der pludselig begyndte at fable om kommunearialer.

Det var din ven den tombede Tonganeser Citat: --------------------------------------------------------------------------------
Hej Sandhedsvidnet.
Et godt emne at tage hul på. Min hjemkommune ejer en del jord, og her drøner hundefolket rundt efter forgodtbefíndende. Indtil nu har jeg ikke gjort noget ved sagen, men det vil jeg gøre - næste gang jeg se "hundefolket" begå ulovligheder. Det er meget kedeligt, at hundefolket ikke ejer så megen fornuft, at de overtræder grænsen for anstændig adfærd. Citat slut

Men I har det svært når i roder jer ud i noget i ikke kan finde ud af vil i blot ordkløve, det er typisk og ganske uden mening. Så nu får i også i denne trråd lov til at fortsætte og som sædvanligt ALLENE for ingen gider debatere med Jer..........

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 03-03-09 21:58

Kære bb1

Man kan få DJU til at se på sagen hvis man har dokumentation for den ulovlige træning.

DJU arbejdsområde er bl.a.
Citat
Som øverste klageinstans inden for dansk jagthundesport at træffe afgørelser og idømme disciplinære foranstaltninger i klagesager af enhver art,

Det er noget hundesportsfolket har respekt for hvis de får en disciplinærsag på halsen, jeg vil mene det kan give 1 til 2 års karentæne fra hundesport, ved træning på anden mands jord uden tilladelse, MEN fortæl mig nu hvorfor DU gerne vil se billeder af synderne, du lyder meeeeeeeeeeeeeeget interesseret

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-03-09 22:16

Ja for jeg kender ingen og derfor var da rart at se et billede,som bevis!!!!!!

Ellers er det hele jo fri fantasi.......

Jeg har hørt jeg har en fornemmelse af Jag tror nok ovs. alt det som i bringer på bane her og har gjort det i mange tråde...

Kom med noget konkredt og ikke Jeres fantastiske historier.......

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 03-03-09 23:25

Kære bb1

Du skriver
Citat
Ja for jeg kender ingen og derfor var da rart at se et billede,som bevis!!!!!!

Du kenderingen skriver du, hvorfor vil du så se billeder, du er en underlig snegl
Nu spørger jeg dig og det kan godt være jeg tager fejl, MEN kunne det være du har kendskab til nogen som ikke kender forskel på dit og mit og derfor kunne komme med et godt råd til at få denne træning standset:
Jeg mener DJU kan få sat en dæmper på tingene, hvis der er helt klare beviser, HVAD mener du

The Real Deal

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-03-09 23:54

Bb1 skriver: "Så er vi i det i det mindste to.

Dit ordkløverri gider jeg simpelthend ikke-det var ikke mig, der pludselig begyndte at fable om kommunearialer.

Det var din ven den tombede Tonganeser Citat:"

Det var squ da en mærkelig holdning at ha´. Mener du, bette Bent, at enhver har lov til at vade ind på kommunale jordarealer for at træne hund?? Er ejendomsretten totalt afskaffet i din egen hjemkommune?? Kender du ikke forskel på "dit og mit"?? Så forstår jeg bedre.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 04-03-09 00:14

Citat
Ja for jeg kender ingen og derfor var da rart at se et billede,som bevis!!!!!!

???....det bliver værre og værre....du vil ha' et billede som bevis på du ingen kender.....hmmmm...kan du ikke lige sætte den madsherry tilbage i skabet.......NU..!!!!!

Citat
Ellers er det hele jo fri fantasi.......

Hvad er fri fantasi, Bent.???? Politianmeldelser for dødstrusler....???? Eller hvad mener du....????

Citat
Jeg har hørt jeg har en fornemmelse af Jag tror nok ovs. alt det som i bringer på bane her og har gjort det i mange tråde...

Hvis der er nogen herinde der bringer fornemmelser og jeg tror nok.....så er det dig selv bette Bent.

Citat
Kom med noget konkredt og ikke Jeres fantastiske historier.......

Og de ord tog du i din mund........Tsk, tsk, tsk......bette Bent dog.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-03-09 01:06

Denne tråd startede sobert, med et yderst relevant spørgsmål. Og hvad sker der??? Bb1 (alias bette Bent) drøner ind med personfnidder og en ordflom som detkan sammenlignes en spædkalv med løs mave. Sørgeligt. Hvorfor skal det altid ende på denne triste måde. Suk, suk og 10 x suk.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-03-09 01:50

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 04-03-09 05:54

Kære bb1

Medens vi venter på SHV`s yderlige kommentarer, vil jeg lige holde dig op på mine spørgsmål fra i aftes, jeg kan se du har glemt at svare
Citat
Nu spørger jeg dig og det kan godt være jeg tager fejl, MEN kunne det være du har kendskab til nogen som ikke kender forskel på dit og mit og derfor kunne komme med et godt råd til at få denne træning standset:
Jeg mener DJU kan få sat en dæmper på tingene, hvis der er helt klare beviser, HVAD mener du

Lige til din orientering er det TO spørgsmål, altså (1-2) kan du ikke komme med et kvalifiseret svar, det er som regel om morgenen man kan besvarer og tage stilling til svære spørgsmål, med mindre du som pensionist, førtidspensionist, efterlønner og "fritidsskytte" har haft en hård "nattevagt"

The Real Deal

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 04-03-09 12:59

Men at du i det hele taget kan stille spørgsmålet viser, at du ikke selv aner en pind om noget som helst og derfor kun har stillet spørgsmålet for at virke interressant.....
Der er ingen der træner på "din jagt"

Knudsen påstår du jeg lyver bare for at gøre mig interessant
SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-03-09 15:17

"Tyv tror hver mand stjæler".

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 04-03-09 16:11

Ballegård kan du ikke uddybe det her som du tidligere har skrevet.
Der hvor jeg bor har man f.eks. en aftale med kommunen om, at man både må træne hund og regulere råger
Vil det sige i samtidig både træner hund og skyder råger? eller skal det forstås sådan i gør en ting af gangen? og hvem indhenter tilladelse til at regulere råger?
HF

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-03-09 16:55

Til HF er dit spørgsmål ikke indlysende. Hundetræning for sig bukke jagt/regulering for sig.

Tilladelsen til regulering af råger får man af >Skov- og naturstyrelsen og kommunen er som jordejeren den der ansøger.

Selve jagten afholdes af et udvalg nedsat af de jagtforeninger, som findes i kommunen. Undtaget Danske Land og strand jagt. De var med for år tilbage, men som med så meget andet i den forening,så ødelagde de det selv....

De andre klovne,som kun vil ordkløve får ingen svar fra mig,men I kan jo som sædvanligt godt selv kan man se. For efter tiden vil I få en fra mig, hvis i fortsætter med Jeres hylerrier-----------

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 04-03-09 17:04

Knudsen du mangler at svare på mit og TRD spørgsmål
SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-03-09 17:17

Bb1 - hvis vi fremover kan nøjes med en er meget nået. Mange tak for udvist hensyn.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-03-09 17:23

Tombaneser du må da også gerne få et

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 04-03-09 17:58

Ballegård jeg kunne da godt tænke mig at vide hvordan du forholder dig til om DJU skal blandes ind, fordi de fire hundfolk ikke kan opføre sig ordentlig. Personligt mener jeg det skal prøves ved DJU, fordi så kan de ikke deltage i hundearbejdet et stykke tid på grund af en disciplinærsag.
Ballegård hvorfor fare du op om emnet, det er da relevant nok at tage stilling til.
HF

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-03-09 18:38

Det kan du da have ret i og kender man disse mennesker så meld dem dog, men der er i denne tråd ikke ført det mindste bevis for, at man kender fire personer, som træner ulovligt..
Jeg kender dem ikke og har i denne tråd hele tiden sagt. at det er ulovligt...
Jeg har også sagt at det er heltt ude i tovene at et skavderhoved stiller et spørgsmål, som dette og dermed stiller alle hunde folk til skue, uden at ville føre nogen form for bevis for, at det virkelig er sker.
At så en anden af hylerne komme ind og pladre om kommuniale arialer er da også helt hend i vejret.

Derfor: har I nogle beviser,så meld disse personer til politiet, deres raceklub, D.J.U. eller måske frelsens hær jeg er komplet ligeglad - men råder jer blot til at have beviserne iorden evt. foto med dato.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-03-09 19:25

Ballehyleren skrev:
"At så en anden af hylerne komme ind og pladre om kommuniale arialer er da også helt hend i vejret."

Hvad mener du med det? Har alle og enhver ret til, uden tillaldelse, at benytte kommunale
arealert til hundetræning???
Nu tror jeg du igen er ude i noget snavs - bette Bent. Det må jo være konsekvensen af at du mener, at mit argument er helt hen i vejret.
Du behøver sådan set ikke svare mig - idet du igen har scoret en ommer.

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 04-03-09 19:28

Ved du hvad Ballegård man kan da ikke kalde en for et skvaderhoved fordi han kommer med et spørgsmål angående fire båtnakker der træner ulovligt på en anden mands jord, det mener jeg er en urimlig anklage. Det er heller ikke samtlige hundefolk der stilles til skue, det er kun fire personer, men jeg kunne også godt tænke mig at høre om du har oplevet eller hørt om sådanne tilfælde i din tid som hundesportsmand, har nogen af dem du træner med været ude på sådan et skråplan.
HF

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-03-09 19:58

Du er den eneste der skriver om fire personer,så det er jo dig der ved mere end andre.

Tombaneseren svare jeg ikke for han er som sædvanlig kun ude på personfnider.

Jeg har aldrig sagt eller skrevet at det er tilladt at træne på kommunale arialer uden tilladelse.

JEG HAR DER IMOD I MODSÆTNING TIL VISE ANDRE SAGT,AT MAN IKKE MÅ TRÆNE ELLER I DET HELE TAGET HAVE LØSE HUNDE PÅ ARIALER HVOR MAN IKKE I FORVEJEN HAR FÅET TILLADELSE TIL DET... ER DET DA SÅ SVÆRT AT FORSTÅ...

SÅ STOP NU JERES FNIDDER........................

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-03-09 20:27

Hold da op med at råbe sådan.

Vi er squtte i tvivl om hvordan man skal opføre sig på egne og andres arealer. Det er dig der gør det til et problem, fordi du ustandseligt ændrer forklaringer og ofte skriver uforståeligt. Du skaber dig jo værre end 50 præmenstruelle kællinger. Gå i seng og bliv der.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-03-09 21:40

Det var HFranzen der skulle svare. Det var ham der spurgte. Så stop rødvins drikkerriet inden det går helt galt for dig. Tombe.

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 04-03-09 21:50

Ballegård det er ikke mig der har skrevet der er fire personer, det er sandhedsvidnet der har oplyst det, så det skal du ikke beskylde mig for makker og du skal ikke beskylde mig for personfnidder og du har stadig ikke svaret mig på om du selv har oplevet at andre har trænet uden tilladelse på en anden lodsejers jord.
HF

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-03-09 22:04

Jo det har jeg svaret på læs du tråden igen og det var dig der nævnte fire personer,derfor fik du svar du skrev ikke, at det kun var noget du havde hørt....

Altså kammerat du vil altså også kun, som de andre ordkløve - så slut herfra

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 04-03-09 22:21

Ballegård er du bare ikke særlig kløgtig, eller vil og kan du ikke læse en tekst, shv har skrevet i et indlæg at Jeg har haft fat i politiet, men de har travlt med andre vigtige ting end fire fjolser kan du give en forklaring på det makker, men "kammerat" Balladegård du har ikke svaret mig på om, og jeg gentagerdu har stadig ikke svaret mig på om du selv har oplevet at andre har trænet uden tilladelse på en anden lodsejers jord.
HF

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-03-09 22:36

Nu må du altså stoppe min gode ven ingen kan da finde ud af at HFRANZEN og Sandhedsvidnet er en og samme person.
Hvis ikke du engang kan finde ud af at skrive dit nick name rigtigt så er det sku` helt umuligt at føre en debat med dig.

Du har fået dit svar:Du er den eneste der skriver om fire personer,så det er jo dig der ved mere end andre.

Tombaneseren svare jeg ikke for han er som sædvanlig kun ude på personfnider.

Jeg har aldrig sagt eller skrevet at det er tilladt at træne på kommunale arialer uden tilladelse.

JEG HAR DER IMOD I MODSÆTNING TIL VISE ANDRE SAGT,AT MAN IKKE MÅ TRÆNE ELLER I DET HELE TAGET HAVE LØSE HUNDE PÅ ARIALER HVOR MAN IKKE I FORVEJEN HAR FÅET TILLADELSE TIL DET... ER DET DA SÅ SVÆRT AT FORSTÅ...

SÅ STOP NU JERES FNIDDER....................

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 04-03-09 22:50

Balladegård come on, du er sku dummere en politiet tillader. Den 3.3 altså igår skrev shv der var fire fjolser der trænede på hans jagt og nu er det så lige pludselig mig der har givet udtryk for der var fire personer og samtidig udgiver jeg mig for shv, hvad er der galt med dig har du sat dig på kuglerammen og derfor ikke kan regne ud hvem der har sagt hvad først? gå til Louis Nilsen han har et godt tilbud på briller og svar mig nu på du har stadig ikke svaret mig på om du selv har oplevet eller hørt at andre har trænet uden tilladelse på en anden lodsejers jord. men er det fordi du selv har noget i klemme?
FH

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 04-03-09 23:24

Tak for svaret TheRealDeal.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-03-09 23:41

Typisk når i bliver trængt - render I Jeres vej!

Franzen svarede ikke på om han også var sandhedsvidnet og jeg har sagt, at jeg ikke har haft problemmer med nogen, der trænede hund hvor de ikke måtte!!!
Ligesom jeg også har givet svar på hvad jeg ville gøre, hvis nogen gjorde det!

Nu har I HYLERER forsøgt Jer igen og igen og igen og hver gang ender det på samme måde,prøv da for p..... at stille Jer selv det spørgsmål - hvor for det ikke kan lykkedes, at få mig til at falde i Jeres faldgruber

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-03-09 00:56

Ak ja. Manden er squ paranoid. Han tror hele tiden vi er ude efter at lokke ham i baghold. Det eneste vi ønsker er en sund debat, men med Balladegård i nærheden, er det Mission Impossible. Kunne du - bb1 - for en gangs skyld gå ind i debatten, uden først at svine andre til, og uden at postulere, at deltagerne skriver under flere nicknames. Igen et paranoidt træk hos dig. Men sporene tilbage til NetNatur og Jagtformidlingen er såmænd lette at få øje på. På NetNatur blev du smidt på porten, fordi du sad i garagen og debatterede med dig selv - under flere nicknames.
Men, men, men og 10 x men, den der graver en grav for andre, falder selv i den. Hvil i fred - bette Bent.

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 05-03-09 06:12

Ballegård nu da tæppet er faldet til jorden, så lad mig endnu engang gentage så den en grønne ært der fare forvildet rundt oppe i din øverste etage kan fatte det.
Jeg er ikke shv og jeg har spurgt dig om kender DU nogen som har trænet ulovligt på anden mands jord?
HF

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-03-09 16:01

Fint billede - den med ærten der farer rundt oppe i Bb1`s tomme skal - ZOOOOOMMMMM - zooooommmm (ekkoet).

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-03-09 16:23

HFRANZEN er det ikke gået op for dig inu. Det gør jeg ikke!!!!!

Du skylder stadig at forklare: Dette var spørgsmålet: Jeg er nu selv blevet udsat for andre hundefolk går på midt markjagt for at træne hund, fordi de har fundet ud af der er en del vilde fugle, det er jeg pisse hamrende sur over hvad gør man ved sådanne barylere

Det er da at hænge alle hundefolk ud!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-03-09 22:55

HFRANZEN - hvor bliver dit svar af?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 05-03-09 23:27

Knudsen din hjerne må befinde sig på krybdyrniveau, jeg har skrevet i et af mine første indlæg at det var fire fjolser der trænede på mit jagt, men siden du er så agressiv over dette emne er bragt på banen, kender du noget til de fire fjolser
SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-03-09 23:57

Som jeg ser det, har bb1 ikke rent mel i posen. Muligvis tager jeg fejl, men så må bb1 benægte, at han og 3 kumpaner har været på fremmedmands revir med hundene. Jeg kan ganske enklet ikke se anden udvej.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-09 01:08

Hvorfor er I så kloge ?
Svar på et enkelt spørgsmål - Hvorfor skulle jeg have behov for at træne et sted hvor jeg ikke må når jeg har 400 ha at træne på

I er nogle fjoldser og som jeg har skrevet flere gange i denne tråd. Sandhedsvidnet må jo kende de fire personer ellers kan han jo ikke anmelde dem til politiet....

Jeg har skrevet at jeg IKKE har noget kendskab til, at nogen træner ulovligt - kan I Kloge Åger bevise noget andet, så gør det. Det må da være en ultimativ sejr for Jer, snak og beskyldninger hjælper Jer ikke, kom med navne, steder eller billeder af de på gældende.

- men det er svært når det er en opdigtet historie, det forstår jeg godt.

Jeg har lidt travelt på arbejde lige nu, der er noget, der skal være færdigt, men kom nu endelig frem af busken, kom med Jeres beviser, for det I beskylder hundefolkene for.......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-09 13:48

Nå`e hyler blev tavse!!!!

Så se lige her: http://www.youtube.com/watch?v=zS_nmzbznds&feature=related

Husk lyden..............

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 06-03-09 14:49

Bravo Balladedreng, der fik du dem godt nok.!!!!!!

Sig mig lige engang, hvor dum er du, bb1???
Har den lille grønne ært der farer folvildret rundt i hjernekassen på dig, ikke fattet at du er rent til grin - både her på KANDU, på DJ debatten + en halv million andre steder.......

Få en du kender godt, til at læse dine egne forvrøvlede indlæg højt for dig, så er måske en mulighed for, at der går et eller andet op for dig.....selvom jeg tvivler.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 06-03-09 15:45

Kære bb1

Du er for mig indbegrebet af en medieklovn i bredformat, nu skriver du.

Citat
Hvorfor skulle jeg have behov for at træne et sted hvor jeg ikke må når jeg har 400 ha at træne på

For det første kan det kun være lejet jagt og er det lejet jagt, må din indkomst være af et vist omfang som førtidspensionist m.m. eller så har du en aftale med forskellige lodsejere og med din opførsel kan jeg ikke lige se hvem der vil ligge marker og skov til din person
Men når du nu har så meget at træne på, hvorfor skal du så ud og låne skov ved fremmede, for det skriver du på DMK`s hjemmeside
Citat
Flere af os har en skriftlig aftale gældende for et år af gangen med statsskovvæsenet. Den er det slet ikke så svær at få eller få fornyet, for de ved jo også godt, at der er behov for nye schweiss hunde

Hvis det er sådanne områder du "låner" og praler af at have i besiddelse, kan du ikke have lejet meget selv, er Løvenholt bare et medie stunt og nu synes jeg du skylder en forklaring på om du kender nogen af dem du træner med, der ikke kan kende forskel på deres og andres terræn.

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-09 16:15

TRD.
Du aner ikke hvad du taler om. Skal man afholde en schweiss prøve med op til 20 spor skal der mere skov til ind de fleste råder over.
Ligeledes var mit svar ikke til DMK men til et medlem på FYN som skulle bruge et sted at træne!!!

Med hensyn til min jagt så gå ind på min hjemmeside www.jagt-dk der er svaret på hvorfor jeg har en jagt, som jeg har..

Så igen spar dine mærkelige tanker. Husk hvad jeg har sagt til dig igen og igen hold dig til sandheden og undlad gætterrierne, for du ved intet og det gør de andre hylere heller ikke og da slet ikke om min økonomiske formåen.........

http://www.youtube.com/watch?v=zS_nmzbznds&feature=related

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 06-03-09 16:53

www.jagt-dk ??????????????????????????????????????
Dine henvisninger er som sædvanligt en gang tom luft.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-09 17:39

Alligevel viser den, at jeg har jagt nok!!!

www.bb-jagt.dk er ikke spor tom luft. Der afholdes mark. prøve i morgen!!!!

Så endnu engang de Herrer Hylerer: http://www.youtube.com/watch?v=zS_nmzbznds&feature=related

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 06-03-09 18:07

Kære bb1

Jeg synes det er temlig usmageligt at andre skal holde for med terræn for at du og dine "kammerater" kan træne på fugle på dit lejede terræn, fuglene er ved at etablere deres yngleområder efter vinteren, agerhønsene er ved at danne par. Det kan godt være der bliver fodret, men det berettiger ikke jer til at rende rundt og lave uro efter dine betalingsjagter også selv om du har betalt leje for dine 400 ha. eller hvad du nu har betalt for at rende rundt og lege hundesportsmand.
Du mangler stadig at svare på et spørgsmål
Citat
nu synes jeg du skylder en forklaring på om du kender nogen af dem du træner med, der ikke kan kende forskel på deres og andres terræn.

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-09 23:46

TRD

Hvor mange gange skal du have svar på dit fjollede spørgsmål - jeg har svaret dig, at jeg ikke kender nogen....

Med hensyn til MIN jagt så er det min jagt og du ved intet om på hvilke betingelserne jeg har den.
Så hold nu op med dine evindelige påstande og gætterier omkring min person. Du kender intet til mig udover det du tror du kan læse dig til på min hjemmeside - www.bb-jagt.dk

Det må være en sygdom hos dig - ingen normale mennesker vil da udstille egne evner,som du gør, men hvad: Ingen kan jo være forpligtet udover egne evner,men man kan sagtens gå for vidt og det sker for dig en dag. Det er jeg sikker på....

Og så vil du have mig til (evt. hvis jeg kendte nogen) at angive dem i et offenlig forum. Fy føj da kan du ikke lige skrive alle navne og adresser op på de andre HYLERE. De har jo sikkert sendt dig op til flere e-mail`s Lige som du jo har en guro der hedder Kennel Spangking kilde.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-03-09 00:33

Det er egentlig mærkeligt - bb1. Dit forrige svar var fejlfrit og godt disponeret. Hvordan Uglen i Hulen kan det lade sig gøre, at du den ene gang skriver noget, som mest af alt ligner noget der er skrevet i en patalogisk brandert, for efterfølgende at forfatte dig på fejlfrit dansk??? Endda med anvendelsen af korrekt drejet apostrof.
Det er jo et mirakel, eller har du måske en skriverkarl siddende?
Jeg nægter simpelthen at tro, at det er en og samme person som har skrevet.
Men tak skal du have, for at have hyret en støttepædagog. Det har været tæt på, at vi har skillinget sammen til et stavekursus på den lokale specialskole.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-03-09 02:31

Tonganeser Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.......

Husk det nu og lad rødvinen stå. Jeg har fri om en time også skal jeg sove for kl.10:00 starter prøven i morgen.....

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 07-03-09 06:52

Kære bb1

Nu beviser du igen for os andre at din såkaldte debat om beviser begynder at sejle, eller man kan sige det hele drejer sig om mig mig mig mig mig mig og atter mig altså bb1
Citat
Send os et billede det vil være et godt bevis som du kan bruge, når du anmelder dem.....

Først vil du have der skal ligges et billede op af de fire hundefolk, som har et alvorligt problem, her på Kandu inden shv anmelder dem, hvorfor nu det?????? når du i dit sidste indlæg ikke vil lægge et billede og navn op på en eller flere du åbenbart kender som er lidt flosede i kanten
Citat
Og så vil du have mig til (evt. hvis jeg kendte nogen) at angive dem i et offenlig forum. Fy føj da

Svar nu på mit spørgsmål, hvorfor skal det offentlige stille terræn til rådighed når du selv har 400 ha, men det er vel sådan der skal være ro på dit terræn for at i kan, afholde prøver og jagt og så kan alle andre ligge terræn til når der skal trænes hund, det må så sandelig være et dårligt avlsmarteriale jeres hunde kommer fra.

The Real Deal

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 07-03-09 07:03

Tonganeser den ugle i hulen er det en STRIX ALUCO, ASIO OTUS, BUBO BUBO eller>>>>>>>>>>> en gangske almindlig PLAT-IUS ALUCO
SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-03-09 14:42

Efter at have luret på de 4 svarmuligheder, er jeg kommet til følgende resultat:

Svar: Mulighed nr. 4, altså PLAT-IUS ALUCO i selskab med LUPUS FIDELICUS IGNORANTUM.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-03-09 17:02

Svar nu på mit spørgsmål, hvorfor skal det offentlige stille terræn til rådighed når du selv har 400 ha, men det er vel sådan der skal være ro på dit terræn for at i kan, afholde prøver og jagt og så kan alle andre ligge terræn til når der skal trænes hund, det må så sandelig være et dårligt avlsmarteriale jeres hunde kommer fra Citat slut..

Du udtaler dig igen imod bedre viden- sig mig er du virkelig så dum eller prøver du blot på, at være det...

Jeg har da intet med offentlige arialer, at gøre. Jeg har forklaret dig at for at afholde en stor schweiss prøve kræves der meget store arialer. Spørgsmålet lyder: ulovlig træning af jagthunde..

Nu må det altså snart være på tide at du og de andre frembringer beviser for, at det rent faktisk sker - for det er en hån imod alle jagthunde, at slynge sådan noget ud uden, at bevise det!!

Dette er sidste mulighed for Jer.......................

Nu påstår du noget helt nyt avlsmaterialet hvad kender du til det? Intet

- men jeg kan fortælle dig, at min lille hvalp i dag blev prøvensbedste hund og pokalvinder på D.M.K. 05`s forårmarkprøve. Det beviser at avlsmaterialet er iorden...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-03-09 18:01

"for det er en hån imod alle jagthunde, at slynge sådan noget ud uden, at bevise det!!"

Ok, jeg er sikker på, at hundene ikke brokker sig.

Det er rart at se bette Bent himself på banen igen.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-03-09 20:06

Knap så fornuftigt er det at du blander dig med dit ævel som sædvanligt- har du ikke andet at lave mand.

'Det var TRD der spurgte og fik svar ikke dig..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-03-09 20:42

Har jeg taget fejl - eller ikke? Er det her ikke en offentligt tilgængelig side? Men sådan er det med dig - din stakkel. Du blander virkelighed og fiktion sammen til en stor pærevælling.
Hvis du er interesseret i en personlig kontakt, så er der en privat mail-mulighed - tumpe.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-03-09 22:13

Offentlig og offentlig når man ikke tør stå ved sit eget navn......

Stadigvæk var det TRD der stillede spørgsmål og som fik svar,men det forlanger jeg ikke at du kan fatte....Ingen er jo forpligtet ud over egne evner.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-03-09 23:32

Hvis det ikke var fordi jeg kender til din fortid, så ville jeg nøjes med at skrive: " Ok, godt ord igen - det kan være du har ret".
Men sådan er det jo ikke - vel? Men hvor er du kommet langt - med dine evner.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-03-09 06:14

Selv med mine evner er det ikke svært, at se at du kære E.B.B. har bevæget dig langt væk fra spørgsmålet og emnet, som sædvanligt, men sådan er det jo når man drikker af natpotten, når rødvinen er sluppet op...

Selvfølgelig er det også bedre end at dø af tørst - men det forklare jo også hvorfor du altid er så mave sur på alt og alle selv dine venner i D.L.S.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 08-03-09 07:58

Kære bb1

Først skriver du
Citat
Der hvor jeg bor har man f.eks. en aftale med kommunen om, at man både må træne hund og regulere råger. Ja enda drive forårsjagt på råbukke på nogle af kommunens arialer.

for derefter at skrive
Citat
Jeg har da intet med offentlige arialer, at gøre. Jeg har forklaret dig at for at afholde en stor schweiss prøve kræves der meget store arialer.

Hvorfor har du været indblandet i SHJ (ganske kort er det ikke kummunalt areal de har stillet til rådighed eller er der noget jeg har fået galt i halsen?
Men du skriver også
Citat
Flere af os har en skriftlig aftale gældende for et år af gangen med statsskovvæsenet. Den er det slet ikke så svær at få eller få fornyet, for de ved jo også godt, at der er behov for nye schweiss hunde

Er det heller ikke offentlig areal
Citat
Nu må det altså snart være på tide at du og de andre frembringer beviser for, at det rent faktisk sker - for det er en hån imod alle jagthunde, at slynge sådan noget ud uden, at bevise det!!

Der er skrevet flere gange af shv det var fire fjolser, så kan det for mig at se ikke være en hån imod alle hundesportsfolk. Jeg tror du kender lidt til de fire fjolser, så derfor skal du bevise at de ikke kan kende forskel på dit og mit
Husk jeg har flere stjerner en dig, så du skal svare mig først

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-03-09 08:10

Hvad er SHJ og hvad har jeg med det at gøre - er du ikke lidt dum eller lytter du blot for meget til mester Spankinkilde, som er smidt ud af alt nu!!!!!

Fordi han altid er fyldt med løgn.......

Fortæl ham hellere om hvordan det gik med forårsmarkprøven i går!!!!

Det er ikke mig, der har skrevet om fire fjoldser. Det var en af Jer hylere - du skal holde dig til sandheden - hvor svært det end kan være for dig...

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 08-03-09 08:12

Kære bb1

Svar nu på mine spørgsmål hvor svært kan det være.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 08-03-09 08:36

Nåda Knudsen du er rigtig i morgen humør

Hvad er SHJ og hvad har jeg med det at gøre - er du ikke lidt dum eller lytter du blot for meget til mester Spankinkilde, som er smidt ud af alt nu!!!!!
Du var meget kortvarigt formand for SHJ, men gik selv hvorfor? og hvad har kennel Spangkilde der laver hårdtgående hunde med det at gøre
Fordi han altid er fyldt med løgn.......
Det med løgn kommer vi ind på senere
Fortæl ham hellere om hvordan det gik med forårsmarkprøven i går!!!!
Det er ikke hver gang man kan vinde, det ved du også godt Knudsen
Det er ikke mig, der har skrevet om fire fjoldser.
Nej det er mig og dermed er det ikke hele den samlede hundesportsverden, men Knudsen hvordan kan det gå til du fik en lille trøstepræmie igår, var det for at tækkes terrænværten, nu er det også terrænværten der bestemmer dommervalget, var dommerne nogen du kendte og det er heller ikke rimlig at du skal føre hund sådan en dag, da du ved hvor de tamme fugle befinder sig
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-03-09 16:51

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-03-09 17:37

Glimrende problemformulering SHV. Det er netop egnens særkende. Her sælger man gerne en trepattet ko i Guds navn, og her gælder normale etiske regler ikke. Kan man snyde sig frem til en placering, så gør man dette - uden at skamme sig.
Båtnakken Bent fra Bottrup er en ægte søn af egnen, selv om han var på visit andetsteds under opvæksten.
Men - kære SHV. Lad nu barnet. Han stiller beredvilligt areal til rådighed, og så skal han have en trøstepræmie. Sådan bør det være.
Forresten - Bent Båtnakke. Nu kalder du mig E.B.B. - hvordan kan det være? Hvad med en forklaring? Så kan jeg jo altid analysere svaret - udfra mit særdeles nøje kendskab til din psyke.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-03-09 18:55

Kan I blive enige med Jer selv er tråden lukket eller hvad..........

Peson svinerri deltager jeg ikke i. Det er jeg vokset fra, men det er I tilsyneladende ikke.
Få Jer dog et liv med mening i stedet for at tro i kan leve på min.......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-03-09 21:54

Nååhhhhhh - nu piver han squ for at få os til at holde op. Det gjorde han også, når han fik bank i skolen.

Prøv lige at oversætte sidste linie i dit sidste indlæg. Det er jo komplet uforståeligt. Er støttepædagogen ikke tilgængelig? Båtnakke.

Kommentar
Fra : bb1