/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Disco udstyr
Fra : Klix
Vist : 435 gange
220 point
Dato : 01-04-03 20:15

Jeg ville gerne se hvad det skulle koste sådan noget udstyr......men hvor kan jeg finde et stort udvalg og gerne billigt...?

Har selv kigget på en del steder men syntes ik det så ud af noget.

Accepteret svar
Fra : CyberFish

Modtaget 230 point
Dato : 01-04-03 20:17

Hallo KLIX

Har du prøvet denne http://www.t-hansen.dk/

Der der har de ALT...

Godkendelse af svar
Fra : Klix

Dato : 01-04-03 20:19

KANON....den side skulle jeg have for laaangt tid siden..TAXA Cyber

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 02-04-03 05:49

Prøv også Arteq i Aalborg tlf. 98 10 12 20 eller www.arteq.dk

MVH

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-03 08:22

Noget ærgeligt du lukker så hurtigt.

Kommentar
Fra : Ramser

Dato : 11-02-04 22:37

Hey Klix..

Jeg ville lige sige at www.arteg.dk, er lidt for prof eller i hvert fald for dyrt til et ny startet mobil discotek (det lyddr det ihvertfald som om du er)

Jeg ville hellere gå ind på www.disconetto.dk eller www.futurelight.dk, hvis det var mig!
Futurelight.dk er et har et bredt udvalg af Chauvet produkter, og Chauvet er billigt, og så er det ret prof!
Tjek også lige www.chauvetligting.com, der kan du se det meste at deres lys på video (altså på internettet)