/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
EA_HS Samler du på point
Fra : BjornJ
Vist : 556 gange
100 point
Dato : 03-03-09 08:26

Hej EA_HS

Samler du på point?

Bjørn

Kommentar
Fra : rocoolsen

Dato : 03-03-09 20:57

Hva F, har det med dette forum at gøre.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-03-09 22:26

Ja,pointryttere er der en del af herinde. Nogle af dem har op til mange profiler, og besvarer selv sine sørgsmål, for at score max point.

Point kan reelt ikke bruges til ret meget, men giver dig ekstra lodder i den månedlige lodtrækning.
Det er som at købe en LOTTO kupon, og vente på den store gevinst!

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 03-03-09 22:35

Til rocoolsen

Ja det kunne du godt tænke dig at vide, men så må du lige se på de sidste spørgsmål om biler, så vil du opdage det!

Bjørn

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 100 point
Dato : 04-03-09 03:02

Jeg har pt. 4563 Point,.. + 6253 bonus point,
for hver ’ny’ dag jeg logger på modtager jeg 20 point, !
med de forholdsvis få spørgsmål jeg selv stiller, kommer jeg sandsynligvis
aldrig til at mangle point,

da pointene ikke har nogen værdi, er de ikke noget jeg ”samler” på, (kan ikke bruges til noget)
jeg er medlem / besøger ’kandu.dk’ jævnligt, for at lære noget (nyt).
til gengæld hjælper jeg andre, (hvis jeg kan)… det er efter min mening formålet med ’KANDU’
(skulle måske hedde 'KANdu- hjælpe mig- så KANjeg- hjælpe dig')

hvis / når min hjælp bliver accepteret, (tildelt point)
betragter jeg det som en slags ’skulderklap’,.. eller som IRL. :
”den ene tjeneste er den anden værd”,.. eller :
”så hjælper jeg dig med noget jeg ved noget om”

i ”de gode gamle dage”,… før ’KANDU’ og lign. ’sites’ tid.
kunne det være svært at ’vride’ noget ”viden, gode råd, mm.” ud af de ”kloge” – de ”lærde”
den tid er heldigvis forbi,.. i dag,.. er det nærmest umuligt at holde noget hemmeligt.

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 04-03-09 08:47

Tak for svaret EA_HS.

Du får et skulderklap.
Mit forhold til kandu er det samme som dit.
Det er godt at kunde få gåde råd, og det er rart når man har en viden så andre kan have glæde af.
Jeg tror midt højdepunkt var her forleden, hvor det lykkedes mig at forklare hvordan man samler en Rukocylinder.
Forklaringen tog længere tid end samlingen.

Bjørn

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-03-09 14:43

Selv tak,… sku’ det være en anden gang, !

På ”youtube ” kandu’ også lære næsten alt mellem himmel og jord, (på video)
how to,…………….
ex. skriver du how to open a ruko ?
er der også en løsning på det,

http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=how+to+open+a+ruko&aq=f