/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
3 på stribe og fed ramme......
Fra : pakube
Vist : 495 gange
50 point
Dato : 02-03-09 11:20

Hej Alle læsere.

På Pakube.dk under Dagens Digt, kan man klikke på et link, og derefter selv vælge den dato man vil se dagens digt for, men hvordan får jeg 3 måneder ved siden af hinanden

[januar] [februar] [marts]

[april] [maj] [juni]?

Hvordan får jeg fed ramme omkring månedsnavnet og datoerne dertil?

Hilsen Pakú.

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 02-03-09 11:42

Du kunne bruge en tabel, på den kan man sætte border tykkelse på og sætte måneder og datoer op ved siden af og under hinanden
<TABLE>
<TR><TD>januar</TD><TD>februar</TD>
<TR><TD>01-01-09</TD><TD>01-02-09</TD>
</TABLE>

Jeg ved ikke om det var sådan noget du havde i tankerne

Kommentar
Fra : pakube

Dato : 05-03-09 15:15

Hej.

På pakube.dk under Dagens Digt, kan man se, når man klikker på det link, hvor man selv kan vælge den dato man vil se, at månederne står under hinanden, hvordan får man dem til at står som de står nu, men i stedet for under hinanden, så 3 måneder ved siden af hinanden, og omkring hver månede og tilhørende datoer, vil jeg gerne have en FED ramme. Hvordan gør jeg det?

Hilsen Pakú.

Kommentar
Fra : pakube

Dato : 16-03-09 12:58

Hej Igen.

Nu har jeg selv fumlet lidt med det og fået et rimeligt resultat. Se mine fumlerier på Pakube.dk under Dagens Digt, og klik på linket nederst.

Efter hver 3. månede, er der et mellem rum, uden ramme, hvordan får jeg det mellemrum mellem januar / februar & februar / marts osv der nedad? Hvordan får jeg FED ramme om en månedesnavn og de tilhørende datoer?

Det er også som om der er skygger på rammerne, det har jeg ikke laver eller? Hvordan slår man det fra, så det bliver en ens farvet ramme?

Hilsen Fumleren.