/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Oprindelig dato for billede
Fra : louvre
Vist : 316 gange
100 point
Dato : 02-03-09 07:56

Hej Alle

Ville høre om man kan se den oprindelig dato for et billede på f.eks. en hjemmeside evt ved at gå "bag" hp.

eller om man kun kan se hvornår den sidst var blevet ændret.

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 02-03-09 09:13

hvis du tager egenskaber for billedet så er der en oprettelses dato også

Kommentar
Fra : gertfthomsen

Dato : 03-03-09 00:20

Det enkle svar:
Højreklik, egenskaber
Det knap så enkle
Du kan ofte se en dato, men du kan ikke se, om den er ændret.
De fleste kameraer sætter exif-data ind i billedfilen. Nogle editeringsprogrammer piller ikke ved exif-data, mens andre tilbuder at ændre exif-data.
Så kig efter datoen, men stol ikke på at det er den endelige sandhed.
MVH
Gert

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 04-03-09 14:44

Hej prøv her her kan du se alt om dine billeder og er gratis http://www.photome.de/
Hilsen Óli