/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS og ADSL
Fra : olefahnoe
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 01-04-03 18:54

Hej Medhjælper

Jeg vil gerne til at spille CS over nettet!! Men hvor, hvornår og hvordan.
Er der nogen der kan give mig adr. til steder man kan spille???
Hvilken ADSL forbindelse skal jeg ha. Jeg har bestilt 256/256! er det nok????

Forhåbenligt er der nogle der vil hjælpe mig..

Hilsen Ole Fahnøe

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 01-04-03 19:31

Jups..det er nok med en adsl forbindelse som du nævner på 256-256 eller 256-128

Når du så har installeret dit cs skal du update server inde i spillet under multiplayer det tager ca 4-8 min og der kan du så udvælge dine favorit servere ved at makere dem med en
stjerne som markere en favorit..næste gang du logger på spillet er det kun dine favirit servere der er der ...og så skal du refreshe dem så du kab se om der er nogen ledige til at spille på.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 01-04-03 20:22

tak Cuberfish

Men kan man ikke "ringe" direkte til en server man kender eller har hørt om.
Jeg vil gerne spille "i" DK

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 01-04-03 21:46

Hey Ole!

Din hastighed er ok

Brug programmet HLSW (http://www.hlsw.org/) til at holde styr på dine servere... her kan du tilføje og fjerne direkte servere... Og får du en ip, kan du bare indtaste den og trykke på play, så ordner HLSW resten...

God fornøjelse

MVH Ostemanden!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 01-04-03 21:47

ups...

den ordentlige adresse er: http://www.hlsw.org/

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 01-04-03 23:47

Man ringer ikke en server op.... Du skal bare update din server liste i spillet og så sortere de danske servere ud...de hedder ofte noget dansk....enten med jubii eller cybercity eller tiscali eller DK

Og jeg hedder Cyberfish ---> ik Cuberfish

L r leth

Accepteret svar
Fra : dr_scooter

Modtaget 100 point
Dato : 02-04-03 03:24

CooL

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 07-07-03 15:12

Tak for svaret dr_scooter.

UPS Men Værsågo