/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
acer aspire 5315
Fra : mehn
Vist : 457 gange
35 point
Dato : 28-02-09 19:40

hej jeg har en acer aspire 5315
jeg har fået formateret harddisken fulstændig da jeg gerne vil ha`instalerret xp
men nu kan jeg ikke instalere xp hver gang jeg prøver får jeg at vide at der ikke er nogle harddisk
og jeg skal afslutte instalationen)-:
hilsen Morten

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-02-09 19:44

Du er sikkert blandt de "heldige" som har en SATA harddisk og du skal igennem en større operation for at få XP ind på den comåuter, kan du i det hele taget finde bundkort drivere til XP på Acers support side ?

Kommentar
Fra : mehn

Dato : 06-03-09 20:39

nææ.
det var en lile rettelse i biosen.
Driverne var på en hjemmeside jeg/ fandt jeg må jo tilstå at jeg fik lidt hjælp, så hvis der er andre
der har samme problem skal skal i bare skrive så kan i få drivere og det hele

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-03-09 23:14

nu kan du hjælpe andre Acer Aspire ejere med samme problem, godt du fik computeren i gang