/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson C702 - Opladning
Fra : Girlpower
Vist : 2089 gange
47 point
Dato : 28-02-09 13:31

Jeg har et problem med min Sony Ericsson C702

Jeg sætter den i opladeren, tænder den, og den virker ikke, man skal bruge flere timer på at rykke rundt i den, bøje lidt i ledningen osv. før den oplader i måske 10 min. det plejede at virke helt fint, men men så blev det mere og mere besværligt, nu når den endelig går lidt igang får jeg beskeden "Opladningsfejl -stop opladning!" og den vil bare ikke, jeg har forsøgt at rengøre batteriet, stikket, og mobilen, men det hjælper ikke. USB stikket virker fint, men høretelefonerne, de virker ikke helt optimalt, men det mange måneder før det med opladeren, så jeg tror ikke det har så meget med hinanden at gøre, men er der ndre der har haft det her opladningsproblem, der kan hjælpe mig lidt?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-02-09 13:35

Du kunne prøve at henvende dig hvor du har købt den, og få den sendt til reperation

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-02-09 14:44

Den tålte sikkert ikke du tabte den...

Kommentar
Fra : Girlpower

Dato : 28-02-09 20:06

Jeg købte den netop fordi det skulle være en meget robust mobil, det læste jeg adskillige steder på nettet, så jeg håber da ikke det er derfor.

Kommentar
Fra : merced

Dato : 01-03-09 06:36

Hej Girlpower
Har du mulighed for og låne en anden oplader der passer til din telefon, har du jo som mulighed for og udlukke oplader-adapter eller telefonen