/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Øjenlæge i Århus C
Fra : jakob20
Vist : 2868 gange
101 point
Dato : 28-02-09 13:19

Hej Alle!

Jeg søger en øjenlæge i Århus C der har FRI TILGANG. Altså at jeg ikke behøver at tilse egen praktiserende læge først. Har sundhedsstyrelsen lavet en liste over "gode" og "dårlige" special -og praktiserendelæger?
Jeg kunne jo selvfølgelig bare vælge den første og bedste i degulesider.dk, men jeg håber på, at nogle af jer kan anbefale en.

På forhånd tak.

PS: jeg er ikke nærig med point, men har bare ikke flere:)

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 28-02-09 13:57

SLÅ OP PÅ KRAK UNDER ØJENLÆGER I ÅRHUS, DER ER FLERE.

DER ER IKKE NOGEN STEDER, DU BEHØVER TILSES AF EGEN LÆGE, FOR AT BESTILLE TID HOS EN ØJENLÆGE, DER ER FRIT ØJENLÆGEVALG, OVER HELE LANDET.

DET ER JO OGSÅ SMAG OG BEHAG, HVEM MAN SYNES OM.

VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 07-03-09 10:31

Som der er blevet skrevet: man behøver ikke henvisning til øjenlægen. Du kan bestille tid hos en hvilken som helst. Så det er bare at gå i gang med at lede efter én.

Sunhedsstyrelsen "angiver" ikke de praktiserende læger/speciallæger - det kunne også se kønt ud.... Du må jo bare forhøre dig hos venner og bekendte om de kender én, de kan anbefale.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 07-03-09 10:39

Du må snak med dig egen lægen. Det er bedste

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 07-03-09 13:42

OM du kan bruge det til noget ved jeg ikke....

Men det skal ikke afholde mig fra at skrive det...

http://www.gulex.dk/firmainfo/sjoe_ole_oejenklinikken_bellahoej_oejenlaege_%28ole_sj%f6%29/900033968264.htm

http://www.degulesider.dk/vbw/firma/redireger.do?link=5&back=/sitemapSingle/fb.do&catName=Øjenlæger&hitsPerPageSitemap=20&compInfHitTypeID=1&rb=0&hitsPerPage=20&compCity=Aalborg&compTrade=Oejenlaege&normCity=Aalborg&distance=40000&&twoFieldName=&&twoFieldAddr=&&backParameters=compInfHitTypeID%3D1%26distance%3D40000%26compTrade%3DOejenlaege%26normCity%3DAalborg%26hitsPerPage%3D20%26rb%3D0%26compInfCatID%3D1038633%26hitsPerPageSitemap%3D20%26compCity%3DAalborg%26&rb=0&backPath=%2Fvbw%2FsitemapSingle%2Ffb.do%3Bjsessionid%3DbU6K6A0UW4Wa&&compInfCustID=14833820&compInfAdID=490525&compInfCatID=1038633&pageNo=1&itemNo=1&pagePos=1

Disse 2 har har jeg særdeles gode erfaringer med, lider selv af en sjælden type stær.

Linkene skulle gerne føre dig til Kalstrup i Aalborg og Ole Sjø i København.

Jeg har også skrevet det da der vist kan være halve års ventetid på at komme til en øjenlæge, så her har du 2 af mig afprøvede øjenlæger....bare som alternativer.

Hilsen vedikkealt