/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Stemmetræning og kropssprog
Fra : toyota34
Vist : 776 gange
50 point
Dato : 28-02-09 10:06

Har i nogen referencer til undervisere i stemmetræning og kropssprog - mindre hold eller individuelt.
I omårdet midtsjælland, Vestegnen eller København. Det skal være til priser der er til at komme i nærheden af.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-02-09 10:43

Jeg har fået undervisning af sangerinden Bente Kure, som jeg på det varmeste kan anbefale. Jeg har ikke lige kunne finde ud af, hvor hun underviser nu, men prøv at kontakte hende her
http://www.benteogleif.dk/

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 28-02-09 10:43

Prøv at se her www.stemmedesign.dk Det er der du kan få det bedste tilbud i Danmark. Det er sandsynligvis ikke det billigste men pris og kvalitet hører vel sammen også her.

Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 28-02-09 19:43

Thomas.Haugaard - har du selv taget kurser hos stemmedesign? Det lyder meget som det jeg efterlyser. Priserne er ok.

Accepteret svar
Fra : Thomas.Haugaard

Modtaget 50 point
Dato : 28-02-09 20:04

Nej men har gode bekendte der har og de har kun godt at sige. Hun er også en af de mest brugte undervisere på sit område indenfor det private erhversliv og har en længere uddannelse end en dansk talepædagog.

Godkendelse af svar
Fra : toyota34

Dato : 06-03-09 18:21

Tak for svaret Thomas.Haugaard.
Jeg har meldt mig til kursus hos stemmedesign

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 06-03-09 19:43

God fornøjelse hos Fr. Rabe