/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ingen lyd fra CBTNuggets.com
Fra : lassethorsted
Vist : 1828 gange
50 point
Dato : 26-02-09 18:07

Jeg skal se en video på siden www.cbtnuggets.com, men har ingen lyd på den? Det drejer sig om nogle videoer jeg har købt adgang til. Videoen startes uden problemer, men der kommer som sagt ingen lyd.

Jeg har opdateret IE, hentet hvad jeg bliver bedt om at hente af opdateringer og licenser.

Jeg har fulgt deres FAQ, men stadig unden resultat...

Andre gode idéer?

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 26-02-09 18:08

linkfix: (SÅ FÅ FOR HEL**** LAVET EN EDIT FUNKTION KANDU!!!!)

www.cbtnuggets.com

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 26-02-09 20:20

Fandt løsningen med hjælp fra en supporter, og vil da lige poste den her så andre kan få glæde af den (for langt de færreste finder nok selv frem til denne løsning selv)

Løsning:

CBTNugget's videos are encoded in Mono, sometimes WMP has an issue playing these audio streams.

To resolve this:

Click Start> Click Run> in the window that opens type the word 'regedit' and hit enter.

Go to the following registry folder: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MediaPlayer\NodeCLSIDs\{95037DA1-6ED9-4B27-8CFF-9AD3DFB0B2F2}]

double click on 'Auto Insert" on the right side of the box.

Change the Value from "1" to "0" and click OK.

You should be set.