/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
C&C generals
Fra : dito
Vist : 338 gange
30 point
Dato : 01-04-03 14:24

Hey er der nogen af jer der ved hvordan/hvor man ligger en crack ind for at spille C&C generals, når den er brændt???hvis jeg bare starter den(uden crack)siger den bare at jeg ikke har sat den rigtige cd i!!!! det er lidt røv og have et spil der ikk virker!!!! så plz HELP!!!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-04-03 14:28

ja det ved jeg...!

1) først går man ned i banken (medmindre man har dan/visakort)
2) så går man evt. ind i en merlin finder c&c generals
3) ligger det op i sin nydelige indkøbsvogn
4) går hen til en ekspedient ----->BETALER<----- for spillet
5) tager hjem og putter det i sin pc
6) tryk installer. så kører computern lidt..

så skulle det gerne virke...!

Held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 01-04-03 14:36

du ligger den der hvor den "originale" start ligger... der må ligge logoet og så sætter du det ind der.... MENER JEG... ER IKKE SIKKER, men prøv

Kommentar
Fra : dito

Dato : 01-04-03 14:51

ja Solgaard... det er meget spass... men nu har jeg brændt spillet til mig selv! og det er derfor helt lovlig! But thanks anyWAy

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 01-04-03 14:51

Prøv med Virtuel CD der behøver du ikke bruge CD-en

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 01-04-03 14:54

Se eventuelt http://www.kandu.dk/dk/spg/11278 der er en bredre forklaring

Hilsen Ivanovic

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-04-03 14:55

nå men så skal du bare finde cracken kopiere den - gå ind på dit c-drev - programmer ind i spillet der hvor den originale ligger tryk sæt ind - så spørger den dig om du vil erstatte og det siger du så ja til...!

ganske som tariliex siger

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 01-04-03 17:51

Hvis du har en mail så kan jeg sende dig en crack jeg har fundet

Kommentar
Fra : NightMare0

Dato : 18-04-03 21:26

Prøv at Downloade en Crack ved Http://www.Megagames.com/ hvis det ikke virker så EMail mig lige !

Min Email er : Unreal.Tournament@mail.dk

Mvh NightMare0

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 27-04-03 01:01

hej der
hvis du har crack filen skal du kopiere den og lægge den ind i den første mappe med renegadespillet og trykke sæt ind og så trykke erstat så skulle den køre
jeg har selv en crack men jeg ved ikke om det er den samme som du har.
men hvis du har lagt den rigtigt ind så skulle den aligevel sige at du skal indsætte den originale cd eller sådan noget. der skal du bare trykke cancel og så køre den, men jeg ved ikke om det virker ved dig for jeg ved ikke om det er den samme crack.

håber jeg har været til hjælp
PS: jeg har en crack lagt ind og jeg ved ikke om det er den der gør det, men i en af de sidste baner kan jeg ikke åbne nogle døre så jeg kan ikke gennemføre banen (en skam)

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 27-04-03 01:08

jeg beklager meget.
jeg har skrevet hvordan man lægger en crack ind til renegade og ikke til generals sorry
men hvis du har renegade kan du da bruge det.

da jeg skrev det andet var klokken 01:05 og jeg tog fejl af renegade og generals sorry