/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Olieplet på Egetræs-skænk
Fra : GIBben
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 26-02-09 15:25

Jeg har desværre fået en temmelig stor plet af klar olie på min egetræs-skænk.

Den er behandlet med voks.

Pletten ser "våd" ud.

Hvordan kan jeg fjerne den ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-09 16:10

Citat
Hvordan kan jeg fjerne den ?

Ved at give det HELE olie....

Er det først trængt NED i træet er der ikke noget at gøre.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-09 16:13

- Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 15
- Slettede 0
Ialt 17

Hmmm...

Nå vi kender nok ikke svaret alligevel....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-02-09 21:25

Du kunne prøve at vaske plettet med opvaskemiddel, men varsomt. Og som Refi siger, er den trængt ned i træet er der ikke så meget at gøre.