/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Film på nettet
Fra : pepsimax
Vist : 642 gange
50 point
Dato : 26-02-09 13:03

Hej

Jeg har lagt en film på nettet som skal ses af en del personer

når man bruger linket så vil den hente HELE filmen ned på disken
inden begynder at afspille filmen

jeg vil gerne have at den begynder at spille filmen og samtidig henter
filmen ned
mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 26-02-09 14:06

Det ville være særdeles upraktisk at gøre som beskrevet, idet filmen ville være "hakkende" og ikke ville kunne vises flydende, hvis modtagers computer har en ringe kapacitet.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 26-02-09 14:08

- Ubesvarede 4
- Besvarede 10
- Annullerede 44

Iøvrigt fremmer din statestik ikke ligefrem lysten til at besvare spørgsmål fra dig.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 26-02-09 16:01

Ikke just noget der fremme lysten til at komme med løsninger.

Spørgsmål
- Ubesvarede 4
- Besvarede 10
- Annullerede 44
- Slettede 1
Ialt 59

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 26-02-09 16:16

Hvordan har du "lagt filmen på nettet"? Hvis du implementere den på en hjemmeside i en medieafspiller, så burde du kunne streame den, men hvis du har lagt filen ud og bare giver folk et link så vil den som udgangspunkt hente filen!

Hvorfor ikke bruge YouTube???

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-02-09 20:28

Jeg vil også anbefale du skulle bruge youtube til at streame den.

Også kan du jo bare skrive et link ved din youtube film til din egen hjemmeside hvis folk vil downloade den orginale film.