/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
om at tvangsfjerne et program
Fra : akselbo
Vist : 1709 gange
300 point
Dato : 26-02-09 11:26

Min comp=Dell xps / OS=XP Pro

vedrørende kontrolpanelet = add or remove programs / tilføj fjern programmer følgende:

blandt de mange programmer der vises, er der en enkelt eller to, der ikke lader sig fjerne ’den almindelige vej’ - et eksempel er en version 7 af Partition Magic. - den skal bort.

kan man ’tvangsfjerne’ et program ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-09 11:32

Du kan jo prøve revo

http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : kj

Dato : 26-02-09 11:36

Fjern alle filer i de tilhørende mapper, incl. mapperne, derefter installerer du reg, cleaner og bruger den til at fjerne alt vedrørende Symantec Partitionmagic.

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 26-02-09 11:36

Ja det kan man godt.
Man skal bruge et program til det.
Der findes rigtig mange versioner af sådanne programmer
her er et link til forskellige muligheder
http://www.freedownloadscenter.com/Best/delete-programs.html

Jeg bruger selv dette program:
http://www.revouninstaller.com/index.html

...min egen erfaring siger mig dog, at man ikke kan være 100% sikker på at det lykkes selv om kan forsøger med med et af disse delete programmer

Hvis du google dit problem, kan du se, at du ikke er den eneste med dette problem

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : kj

Dato : 26-02-09 12:13

Symantech removal tool, findes på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 26-02-09 13:24

Du kan få svaret her for 30 point

http://www.kandu.dk/spg132875.aspx

En der havde problemer med at fjerne xp, men fik problemet løst

Accepteret svar
Fra : axelbjarne

Modtaget 300 point
Dato : 23-03-09 01:16

Gå i regedit - Registreringsdatabasen - gå i kør
skriv regedit, og når du kommer derud trykker du på Rediger/Søg/ husk at skrive navnet rigtigt på det program du vil fjerne, så fjerner du alt hvad den finder - du skal blive ved med at søge på det program som du har skrevet, indtil den melder færdig....du højreklikker på det den finder, og trykker på slet....husk at sætte kryds ude i venstre side hvor der står:

Nøgler
Værdier
Date

Godkendelse af svar
Fra : akselbo

Dato : 27-03-09 07:52

Tak for svaret axelbjarne - det viste sig effektivt - mvh akselbo