/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Annuleret spørgsmål.
Fra : Mosebaek
Vist : 977 gange
100 point
Dato : 25-02-09 17:51

Så ser vi det igen:bb1 har desværre ikke fået et "gyldig" svar,og ser sig derfor nødsaget til at annulere spørgsmålet.Jeg synes det er en "billig"måde at optræde her på Kandu.Dvs.at hvis man ikke bliver strøget med hårene,og der falder lidt kritik,så annulerer man bare.Jojo....
Jeg håber så også at han måske annulerer nogle af hans anskydninger,og finder sig en lidt mindre blodig hobby.Hva`mæ`stramaj.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 25-02-09 17:57

Nu må i fandeme da snart vokse op og droppe det der barnlige skænderi - Ellers kan i da tage den i privat!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-09 17:57

Det er så på en måde forståeligt ...altså, at 'fortryde' et spørgsmål med en 'anullering' ..syn's jeg.

Det er da lang mere betænkeligt, at kunne forhindre (mod-)debattører med en 'blacklist'-ning ???

..oder ?

</TVIVLERBANDEN>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-02-09 17:58

Han kunne sikkert ikke selv huske om han havde skrevet mere, i dette annullerede spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg132626.aspx

Men han har da fået annulleret 3 spørgsmål i dag ....

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 25-02-09 17:59

Ja, var det ikke spørgsmålet om a naboen sagde bb1 kun havde én hund ?

Og om hvad vi mente om det...

Ja, hvis så bb1 har 101 hunde, så er det vel det, som er sandheden vuf, vov ...

http://www.dvd-film.dk/billeder/forsidealm/28399.jpg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-02-09 18:00

Molo

Citat
Det er så på en måde forståeligt ...altså, at 'fortryde' et spørgsmål med en 'anullering' ..syn's jeg.

Hvorfor fortryde et spørgsmål og annullere det, når der er et svar

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-09 18:06

Hvorfor ik' ?

..egentlig ?

..hvis man 'fortryder', at man har spurgt ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-02-09 18:10

Hvis han fortryder at han har spurgt, så skal han ikke "klage" over at andre annullerer et spørgsmål.

Basta

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-09 18:12

Du har en pointe dér ..ans

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-09 18:14

..men dét ku' han/hun jo altså også ha' 'fortrudt' ..altså, at han/hun havde ytret sig således.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-02-09 18:14

Når i ser han har stillet et spørgsmål.....så lad være med at svare ham.
Hvor svært kan det være

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-09 18:18

Jow jow... bli' endelig siddende
Jeg går på puden
Ses... </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-02-09 18:24

Citat
Nu må i fandeme da snart vokse op og droppe det der barnlige skænderi - Ellers kan i da tage den i privat!

Jeg er på ingen måde gået i "clinch" med bb1,da jeg ikke har en dyt forstand på jagt.(Heldigvis).
Kom bare med en generelt betragtning om jagt.Og mit synspunkt.
Jeg skal nok holde mig udenfor "jægernes" interne diskussion.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-02-09 18:28

Glemte lige at anføre:Det er annulering af spørgsmål,jeg harcelerer mod.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-02-09 18:35

Jeg er ikke helt ind i dét dér.. men jeg kan se, at jeg selv gennem tiden åbenbart har annuleret 3 spørgsmål (det var jeg slet ikke klar over), men det var fordi jeg ikke fik svar på det, jeg spurgte om. Jeg kunne da sagtens have tildelt points til feks."den første" osv, men jeg har vist tænkt, at det var lidt misvisende at klikke på teksten "Godkendelse af svar" når der nu netop ikke var noget svar, jeg kunne godkende...

Det er tit, at jeg søger efter om der er besvarede spørgsmål om de ting, jeg selv er i tvivl om, og så er det faktisk irriterende at skulle betale for at se et svar, der ikke er rigtigt. Så er det så slemt med annulerede spørgsmål????

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-02-09 18:58

Jamen, justuniverse selvfølgelig er det da ingen "forbrydelse",at annulere et svar.Men netop en gammel ræv (undskyld ræv) som bb1,der har været i endeløse diskussioner,her på Kandu,har fået snesevis af svar og så bare annulerer.Det virker letkøbt.

Mosebaek.

NB.Jeg forstår godt han ikke accepterer mit svar.

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 100 point
Dato : 25-02-09 19:04

Nåeh... ok.
Nu ville jeg jo så gerne have annuleret mit indlæg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-09 21:00

Bare rolig - han har lige tippet Kandu idag om et nyt JAGT forum

http://www.kandu.dk/tip19242.aspx

Så han er nok forduftet derover....

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-02-09 23:09

Citat
Så han er nok forduftet derover....

jamen så kan man jo kun sige TAK FOR LÅN .....

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-02-09 07:44

Tak for svaret justuniverse.Jeg kan godt se at en annulering har visse fordele.Bl.a. denne,at man er fri for at sortere de forskellige indlæg for et accept.

Citat
Nu ville jeg jo så gerne have annuleret mit indlæg

Du får så,som trøst denne lille "udmærkelse" af mig.

VH. Mosebaek.