/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Trådløs antenne
Fra : jesper.s
Vist : 442 gange
100 point
Dato : 25-02-09 13:25

Kan man få sendt sit antennesignal trådløst, så man ikke skal trække kabler i hele huset? Jeg ved godt at man kan sende fra DVD el. lign, men tænkte på direkte fra antennestikket.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-09 13:41

Ja da - bare sæt parabolen bag på fjernsynet....

Alle mulige andre opfindelser (de findes) giver forstyrrelser... Så det er spild af penge.....

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-02-09 13:42
Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-09 13:45

PS...

Gad vide hvorfor det hedder KABELtv

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-02-09 13:46
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-02-09 14:08

Netto har lige haft trådløs sender til 299,- måske der er flere tilbage

mvh klaudi

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 25-02-09 16:57

Ja det er jo virkeligt godt (Især når man er enig om at se den samme kanal på alle fjernsyn !!!) ellers duer det ikke.
Hvis man ønsker at se DR og TV2 samtidig, kan det altså ikke lade sig gøre.
Hvorfor skal alting i dag være trådløst ???
Er folk virkelige så bange for at trække lidt antenneledning rundt i huset ???

MVH

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-09 18:40

Husk lige at der kommer digitalt signal på antennen..........................