/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
track and trace.. Retur ???
Fra : Mis90
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 25-02-09 12:17

Jeg har sendt en pakke til tyrkiet, Jeg har lige kigget på Track and trace idag .. Den er kommet til den by, som jeg sendte til.. Men der står det her i rækkefølge.;

Definitions
Accepted
Canceled
Added to the bag
Referral was ..
Were delivered to distributors
completed
Delivery Receipt
Has been returned

Sender de den tilbage til mig :S?

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 25-02-09 12:23

Hej

Det ser ud til at den er på vej retur...

Mvh Finn

Kommentar
Fra : Mis90

Dato : 25-02-09 12:26

Ej hvor irriterende, jeg har bare ventet 3 uger, til den skulle leveres.. Og så skal de sende den tilbage? ØV!

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 25-02-09 12:26

jeg smed hele din tekst i google-oversæt - fik følgende:

Definitioner
Accepteret annulleret
Lagt på posen henvisningsbeslutningen var .. Blev leveret til forhandlere afsluttet Levering Modtagelse er tilbagegivet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-09 12:49

Jeg syntes nu at det ligner at den er modtaget.

Delivery Receipt > leverings kvittering
Has been returned > er blevet returneret

Min opfattelse er at det er modtaget.

Non Delivery Receipt betyder vist ikke modtaget

Kommentar
Fra : Mis90

Dato : 25-02-09 12:54

Jamen hvis der står, at den er returneret, betyder det så ikke, at den kommer tilbage til mig? Men personen som jeg har sendt til har ikke modtaget det endnu ...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-02-09 13:14

spørg din speditør

Kommentar
Fra : Mis90

Dato : 25-02-09 15:21

Øv det da lidt træls, hvis den kommer tilbage.. Men hvad siger I? Ville personen modtage det?