/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lokal printerdeling
Fra : axelbjarne
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 25-02-09 10:43

Man har to computer i hjemmet en Vista og en XP, men kun en printer tilsluttet XP.....forbundet via internettet ved svitch....hvordan laver man printerdelingen....

axelbjarne

Accepteret svar
Fra : finnostervig

Modtaget 100 point
Dato : 25-02-09 12:20

Hej

Hvis du kan se maskinen med printeren tilsluttet, fra den anden, skal du på XP maskinen dele din printer. Højreklik på printeren, vælg deling og giv den et navn.

Mvh Finn

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 25-02-09 12:21

Hej igen

Glemte lige at du skal oprette en printer på Vista'en , og vælge Netværksprinteren for at søge efter den...

Mvh Finn

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-02-09 14:52

... og XP-en skal være tændt, når du vil skrive ud fra Vista...

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 25-02-09 16:26

Start med at oprette et hjemmenætværk via den ene PC. Derved får du også mulighed for at definere din printer som netværksprinter. Og tilmeld derefter ligeledes den anden PC til netværket.

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 25-02-09 18:10

Det var AGV'en der blokere....

axelbjarne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 25-02-09 18:11

Det er sgu næsten ikke til at give point...for jeres løsninger er vel ment....

axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 25-02-09 18:12

Tak for svaret finnostervig.