/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
-----TILLYKKE UFFE29-----
Fra : solgaard
Vist : 609 gange
304 point
Dato : 01-04-03 12:43

Hej uffe29

tillykke som vinder af månedens præmie..!

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 314 point
Dato : 01-04-03 12:48

Tillykke herfra også

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-04-03 13:12

Nå, nu bruger man måske "Spørgsmål" til lykønskninger

Så fik du den endelig Uffe, månedens præmie - håber ikke det går ud over dine kvalificerede svar og din hjælpsomhed

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-04-03 14:22

ja det gør jeg..! det er da den eneste måde at man kan sige tillykke på - den ene gang i måneden der så kunne komme sådan et "spørgsmål" kan jeg ikke se noget galt i..!

skulle jeg måske have skrevet et tip og dermed blive kørt ned pga pointrytterri..? nej tak..!

Solgaard

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-04-03 15:08

*GGG* ....næææh naj - du har så evig ret - jeg fik bare sådan en lyst til at piske op i gamle problemstillinger - og så er det beundringsværdigt med en "sport" hvor 2´eren bider nederlaget i sig og klapper konkurrenten kærligt på ryggen og siger tillykke med sejren, du gamle!!!!!

Hilsner fra Karina

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 01-04-03 15:56

HEJ

Tillykke Uffe med 1 pladsen.

MVH fjordglimt

Kommentar
Fra : xou

Dato : 01-04-03 16:00

osse et stort tillykke herfra !

jeg fik min sidste premie igår,så de har nok lige været ude og købe nogle stykker,så

måske for du uffe den hurtigere,så du kan tag nogle billede ag sverige...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 01-04-03 17:24

jubiiiiiiii
og takker, det bliver totalfedt at kunne fotografere lidt og sende hjem......

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-04-03 18:57

Send et billede af en PRIP mellanöl - som du vel sidder med nu.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 01-04-03 20:21

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 01-04-03 20:31

Stort tillykke også herfra i Slagelse

Henrik, Slagelse