/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Så er den gal igen, igen...
Fra : axelbjarne
Vist : 542 gange
300 point
Dato : 24-02-09 20:19

Humor skal vi have....ellers går det bare ikke....

Prøver ihærdigt at tilslutte en printer 1200, til en Vista....den viser ikke printeren i Enhedshåndtering, men den viser at den mangler en driver.......i driveragent....

axelbjarne

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 24-02-09 20:28

Jamen så må du installere driveren....
Og en printer 1200 ...... Det for man ikke meget ud at...HP...Canon???? m.m.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-09 20:30

Er det en USB - så skal den medfølgende CD installeres først > genstart > sæt printeren til.
Med mindre der står noget andet i vejledningen.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-02-09 20:30

HP

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-09 20:31

Følg brugsforvirringen når det er HP

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-02-09 20:32

Jeg har lige købt mig en ny, nu er jeg selvfølgelig også forelsket i HP....made in China....men den virker med det samme.....

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-02-09 20:34

En Windows XP home, manglede den en driver....mener det var USB-sammensat enhed....

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 24-02-09 20:38
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-09 20:39

Hvis noget windows eller HP virker med det samme................................så smid det straks ud.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-02-09 20:42

HP siger der er ingen opdateringer til den.....

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-02-09 20:45

Iøvrigt fik den først SP1 - Vista, da jeg satte den til at opdatere.....lidt mystisk....kunne det måske være, at SP1 skulle have været installeret før jeg satte HP-skiven i....

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-02-09 20:51

Download driver og software fra producentens hjemmeside: http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_lang=en&h_cc=us&cc=us&h_page=hpcom&lang=en&h_client=S-A-R163-1&h_pagetype=s-002&h_query=hp+printer+1200&submit.x=0&submit.y=0

Så hiver du USB stikket ud fra printer til computer hvis du har sat det i.
Så installere du printer driver og software og sætter først USB stikket i hvis programmet ber dig om det.
Så genstarter du computeren og venter til windows er færdig.
Så sætter du stikket i hvis nu hvis programmet ikke bedte om det før også skulle den gerne finde printeren.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 24-02-09 20:52

Hvis du bruger Norton kan det være nødvendigt at deaktivere programmet
medens du installerer HP

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 310 point
Dato : 24-02-09 20:54

Nemlig - måske har SP1 smidt HP-driveren ud.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-02-09 21:15

Tak for svaret Eyvind. - Jeg har ikke en skid forstand på Vista, og får det aldrig......