/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Slingbox Pro
Fra : okaiokai
Vist : 1182 gange
40 point
Dato : 24-02-09 15:59

Hej.

Har lige købt en Slingbox pro, men der er ikke lyd, er der nogen der kan hjælpe.

I Slingboxen er der sat internet-kabel i. Der er antennekabel fra antennestikket til boxen, og et antennekabel til tv'et.

Kommentar
Fra : okaiokai

Dato : 24-02-09 17:22

Nu har jeg fået lyd på - men leder efter nogen dansk telefonsupport (radio tv biksen.dk som vi købte det af, yder ikke supprt) Slingmedia har ikke dansk telefonsupport.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-02-09 20:23
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-02-09 20:34

søg på google, og du finder over 1,5 mill

Kommentar
Fra : okaiokai

Dato : 24-02-09 20:53

Tre af dem er ikke dansk support, og de to andre er forhandlere - de forhandlere jeg har ringet til henviser mig bare til Slingmedia, som kun har engelsk tlf.support.

Kommentar
Fra : okaiokai

Dato : 25-02-09 14:23

??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-09 16:18

Du har vel fået en DANSK brugsanvisning....

Ellers er det da lidt letsindigt at købe den slags UDEN at kunne engelsk......

Kommentar
Fra : okaiokai

Dato : 25-02-09 19:25

Nej der var kun engelsk.
Forstår godt og snakker også engelsk - det ville bare bedre, hvis man kunne få dansk support ;)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-09 20:52

Det vil jeg da give dig ret i, men det findes åbenbart ikke....

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 25-02-09 20:57

kan du ikke finde brugsanvisning på nettet,
og så oversætte på google translator