/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
HP Pavilion dv6000 problem...
Fra : Fanten
Vist : 477 gange
90 point
Dato : 24-02-09 15:53

Hejsa. For rigtig lang tid siden købte jeg en HP Pavilion dv6000, med windows vista selvfølgelig.
Da jeg ikke var helt vild med vista, installerede jeg WIndows XP. Alle drivere blev installeret, og alt virkede fint - indtil en dag, hvor internetdriveren ikke duede. Ingen driver duede, og en ven sagde, at jeg skulle installere vista igen. Det gjorde jeg så, og alt kører fint, også Trådløs internet.
Bare ikke alm. internet! der står begrænset eller ingen forbindelse, eller Lokal forbindelse.

Har prøvet stortset alt, men uden held. Bruger driver versionen 65.6.5.0 fra www.hp.com.

De 2 andre computere med vista her i huset kører fint med internettet, men ikke min
Nogle forslag :) ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-09 16:21

Læg den rigtige driver ind.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-02-09 23:33

Internetdriver. Det er da ikke noget som findes. Mener du måske netkortdriver ???

Kommentar
Fra : Fanten

Dato : 11-03-09 20:49

tro mig, det har jeg prøvet, og intet passer