/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
fejl outlook express
Fra : achton
Vist : 692 gange
100 point
Dato : 24-02-09 14:20

Fejl 0x800CCC19 kan ikke modtage/sende mail.

Har set tidligere spørgsmål på kandu, det hjalp ikke.

Hvad gøre?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 24-02-09 14:22
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-02-09 14:22

Hvis du har flere konti, kan outlook express drille.

Programmet er noget ustabil i den retning.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-02-09 15:30

Citat
0x800CCC19, TIMEOUT
Der opstod en timeout under kommunikation med serveren.
Luk alle programmer og forbindelser og søg efter filen POP3UIDL.DBX og slet den. Genstart derefter computeren.
Der ligger måske en korrupt email, eller en email med en meget stor vedhæftet fil, på serveren. Slet denne.
Dette problem kan skyldes en antivirusprogram eller en firewall, der ligger og forstyre kommunikationen. Prøv at deaktivere eller afinstallere sådanne programmer.

Herfra http://www.wannafind.dk/support/knowledgebase/article/132/

ps. Teil/Achton, jeg har mange email-kontier, hvilket aldrig har givet anledning til fejl

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-02-09 17:54

Citat
Hvis du har flere konti, kan outlook express drille.

Programmet er noget ustabil i den retning.

Den fik jeg fra en klog IT supporter.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 24-02-09 18:28

hent denne fil:
http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/kundeservice/OE6.exe (det er ligemeget hvilken udbyder du bruger)

Når filen er hentet skal du genstarte Windows. Undlad at starte Outlook Express

Dobbeltklik på det programfix du netop har hentet

Klik på Start i den lille programboks der kommer frem

Vent et kort øjeblik mens programmet overskriver de defekte systemfiler i OE med de nye - når det er overstået genstarter du maskinen igen

Godkendelse af svar
Fra : achton

Dato : 24-02-09 20:51

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-09 22:13

velbekomme