/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvornår kommer Windows 7
Fra : McBobo
Vist : 824 gange
100 point
Dato : 23-02-09 22:15

Hvornår er det planen at Windows 7 kommer i handlen. Folk har kunnet hentet en beta version, men hvornår kommer den fulde version.... Er den hver at købe eller hvad siger dem som har hentet beta version..... Er den til 10 stjerner, med pil op eller.....????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-02-09 22:21

Yes 10 stjerner ud af 20 .........................
Jeg køber den ikke.
Den er for bøvlet til mig, for den vil bestemme alting.

Ps. Min fine nye Zepto bærbare er ikke god nok til win7, selvom den er godkendt til aero

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 23-02-09 22:32

Jeg synes sgu det er en jungle.

Jeg har hørt, at 7'eren skulle fungere mere som xp, men ligne Vista.

Men ander det ikke... men ih... hvor ville jeg gerne være lidt klogere før jeg investerer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-02-09 22:36

Jeg leger både med ME- win 2000- XP- Vista- win7- og ubuntu
Men skal der laves noget, så er det XP der bruges, selvom jeg har vænnet mig lidt til Vista nu hvor det meste pjat er skrællet væk.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 23-02-09 22:50

Jeg har windows 7 64 bit men sige som bruger at der er mange godt funktioner
og også dårlige sider.
Den er lidt svært at finde rundt men den er mere stabil end vista.
Jeg syntes xp efter sp3 kom er det styresystem jeg syntes bedst om

Kommentar
Fra : kusk

Dato : 23-02-09 23:08

Det kan da i hvert tilfælde ikke blive dårligere end Vista, der efter min mening der det næst dårligste styresystem som Microsoft endnu har lavet, kun overgået af ME, det er som om at hver 2. system de kommer med, er godt, som om de ikke udvikler systemet helt, inden det bliver sat til salg, der skal bare tjenes nogle penge

Kommentar
Fra : janik

Dato : 23-02-09 23:22

kusk ME ja den slår sku alt kunne ikke blive dårligere.
Og vista har jeg også brugt og bedst som man sidder
på nettet fryser billedet det
har windows 7 ikke gjort endnu ved mig.
Men xp havde også sine børne sygdomme.
McBobo jeg syntes du skal vente et par år med at købe
windows 7 det har jeg tænkt mig at gøre så kan andre software
udbydere få en chance til at få deres driver opdateret ..

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-02-09 23:36

Jeg har XP pro og har ikke tænkt mig at investere i win7 før den er mindst 2 år gammel. Så er det kureret for børnesygdomme og inden de 2 år er gået har microsoft fundet ud af om de skal satse på det. Se den korte levetid Vista har fået. Fordi Microsoft ikke mente at det var helt OK.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 24-02-09 05:42

Til alle jer som vil have en drifsikker computer køb en MAC.

hawaii7

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 24-02-09 08:01

Intet styresystem er mere sikkert, end det man bruger det til.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 24-02-09 11:38

hawaii7

Så var der nok flere der havde MAC :)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-09 13:29

Mac duer ikke.

Den virker jo hele tiden.

Hilsen "pillefingeren".

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 24-02-09 13:54

Hehe..

Ja det er jo træls for fyre som dig

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 24-02-09 13:57

Både XP, Vista og windows 7 kører fortrinligt hos mig.
Synes godt om 7

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-02-09 17:29

Har XP på en pc. Kører godt og sikkert og driller ikke alverden.
Har Vista Ultimate på en anden pc. Kører også fint og smertefrit. Selvfølgelig sker det af og til at der er noget der driller, men mon ikke også det skete ved XP efter de første år.

Har kørt med Windows 7. Kørte fint og jeg fornemmede at det krævede knap så mange resourcer som Vista. Så på trods af det var en beta, kun godt at sige om den. Jeg synes så ikke at den var vanskeligere at finde rundt i end Vista, men alt kræver jo tilvænning.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 24-02-09 17:31

det er nu bedst når man bruger de programmer der er udviklet til det bestemte styresystem for Vista kan f.eks. ikke rigtig køre de gamle programmer (er dog blevet meget bedre med opdateringen). Nu er der jo rigtig mange programmer der er lavet til xp da den har været i handelen i mange flere år. Vista er blevet meget mere stabil nu end den var i starten, men den kræver stor motorkraft, og efterhånden kommer der jo også programmer til den

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-02-09 17:41

Jeg er enig med dig nielsjs.

Noget af fejlen er jo nok at man prøver at køre Vista på en for svag pc og det er den ikke særlig god til. Det giver let ærgelser i fejl o.lign. Men hvis man har kræfter nok, så mener jeg den kører rimelig godt. Og så har Microsoft jo nok tendens til at sende ud så hurtigt det er muligt, før andre kan nå at følge med.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 24-02-09 20:02

Jamen, det ser ud til at Xp stadigværk er at fortrække ud fra overstående bruger....
Men høre også at der er lidt ros til Windows 7....
Jeg er selv stor Xp fan og har ikke kørt Vista så meget da det gav mig problemer/konflikter hele tiden i forhold til installering af gamle (Xp) programmer....Styresystemet spørger næsten om alt før hver handling man udføre..... Så Vista blev jeg hurtig træt af.... Lige siden Vista kom på markede har jeg kun hørt fra andre at det var noget være lort og har læst at godt 2/3 Vista bruger gik tilbage til XP...

Fordi jeg spørger angående Windows 7......... Er
at i weekenden gik min computer død, da jeg ville opdatere hardware og har i den forbindelse brændt computerent af... Nu skal jeg så ud og købe ny computer, samt styresysten da den gamle computers styresystem var installeret på harddisken (recover cd)
Jeg har set på en computer fra mm-vision, men tror ikke xp styresysten kan håndtere den hardware som er installeret.. (Primært Ram - 12 GB DDR3 )
Det er bare surt at købe Vista for derefter Windows 7

Har set på Windows Vista Ultimate DK 64-bit og må gå ud fra det er at fortrække....

Mvh Mcbobo

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99113&type=pcsystem

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 26-02-09 23:21

Hej igen.... Øhhh har ikke fået svar på mit spørgsmål... Så jeg prøver igen....

Hvornår er det planen at Windows 7 kommer i handlen.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 27-02-09 08:12
Godkendelse af svar
Fra : McBobo

Dato : 17-03-09 23:01

Tak for svaret Manse9933.