/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hva er best (partionering)
Fra : rsnilsen
Vist : 420 gange
50 point
Dato : 01-04-03 07:52

gd
Hva vil i anbefale av følgende 2 programmer

ACRONIS PARTITION EXPERT 45 US$
PARTITION MAGIC 70 US$

Hvis de begge kan omtrent det samme, så er det jo en vesentlig prisforskjell.

Med vennlig hilsen
Nilsen

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 01-04-03 08:30

Hej Nielsen,

Ingen tvivl om, at jeg vil gå efter Partition Magic.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-04-03 08:41

Men var USD 70 ikke lige i overkanten, når du kan få det til DKK 745 i danmark (se http://www.edbpriser.dk under software) for version 8.0

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-04-03 08:44

Up! Regnefejl... jeg brugte kursen for GBP og ikke USD
http://www.powerquest.com/partitionmagic/

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-04-03 08:45

Nej, 70 USD er jo ikke engang 500 kr.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-04-03 08:55

Hej Rellom... tjah det går godt i dag selv Nilsen fik jeg stavet Nielsen - Suk!

Nilsen... se evt. også indslaget http://www.kandu.dk/dk/spg/13274

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-04-03 20:18

Jeg er godt tilfreds med Partition Magic. Man skal bare passe lidt på med Win 2000, som syntes jeg, er lidt sart.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : rsnilsen

Dato : 02-04-03 08:13

Tak for svaret CLAN.
Selv om du regnet og stavet litt fejl denne gang, fikk jeg de informasjoner jeg trengte, jeg har testet de 2 programmer og på meg virker det som om den første er litt mangelfull.
mvh
Nilsen