/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Redigering af film
Fra : madsemillarsen
Vist : 374 gange
100 point
Dato : 23-02-09 17:38

Hej
Jeg skal lave en film i skolen.
Vi skal lave noget med hvor det skal ligne at en bil er kørt galt. Er der nogle som har nogle gode inputs til hvilke ting som kan gøre det mere realistisk uden at man skal ødelægge en bil ? Og uden at det kommer til at se dårligt ud.

Derudover vil jeg høre om der findes gratis programmer til evt. at lave grafiske effekter som kan hjælpe med mit problem ovenfor. Og samtidig er der nogle som kan hjælpe med at svare på hvordan man laver sådan en grafik i en film som der findes i googlearth hvor den zoomer ned på jorden?

Mange tak for hjælpen håber nogle kan hjælpe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-09 18:05

Besøg et autoophug - de har masser stående - med lidt kreativitet er der mange muligheder....

Kommentar
Fra : alka

Dato : 24-02-09 10:42

Du kan jo prøve, you tobe, om ikke der er film derinde, der kan bruges med færdselsuheld. Med hensyn til redigering, så er det ikke noget" man bare lige gør". Windows Movie marker, kan du måske bruge, men der er ikke rigtig nogen gratis redigeringsprogrammer "på hylderne".

Kommentar
Fra : Fanten

Dato : 24-02-09 16:02

Eller du kan bruge det lidt mere advancerede... Tag et billed af en bil, og rediger den i et billedprogram, så den ser godt smadret ud, og brug greenscreening :) vi brugte det til et lignende projekt, og det blev sku et godt resultat :D

Kommentar
Fra : madsemillarsen

Dato : 24-02-09 18:58

Hej er det noget man kan se resultatet af? kan ikke helt forstille mig hvordan det ser ud...