/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
siemens
Fra : nuser34
Vist : 429 gange
20 point
Dato : 19-10-01 09:51

Hej..

er der nogen der kan fortælle mig hvordan men unlocker en siemens bruger men et datakabel
eller skal det være et flashkabel

Hilsen
Martin

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 30 point
Dato : 19-10-01 10:25

Hej Martin det er lidt svært når du ikke fortælder hvad det er for en model af siemens du har,men jeg har fundet et link til dig som du helt sikker kan bruge.
http://www.mobiltricks.dk/
MVH Brian

Godkendelse af svar
Fra : nuser34

Dato : 19-10-01 10:51

Hej Brian

Jeg har ikke siemens men jeg kender nogen der gerne vil have dem åbnet
men jeg kan kun åbne nokia telefoner..

det jeg gerne ville vide var om men skulle bruge et datakabel eller et flashkabel..

Hilsen Martin

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-10-01 19:41

> er der nogen der kan fortælle mig hvordan men unlocker en siemens bruger
> men et datakabel
> eller skal det være et flashkabel

Lidt svært at tyde, men jeg tror jeg fik fat i spørgsmålet...

Du skal bare bruge et alm. datakabel og et program dertil.....

Programmet findes på nettet ellers mail så sender jeg det til dig...

Pas på med de programmer man kan hente på nettet... Ikke alle er fuldt
testede.....

Mvh

Morten

--
Få låst din telefon op helt lovligt for 100kr.
Send en mail til mortenjensen@get2net.dk
eller ring på tlf. 60 60 65 65 -Kolding
Nokia - Siemens - Ericsson - Motorola

Kommentar
Fra : nuser34

Dato : 22-10-01 12:58

Hej Morten Jensen

Min mail er nuser34@hotmail.com
jeg takker for din hjælp

Hilsen Martin

Kommentar
Fra : nuser34

Dato : 22-10-01 12:59

Hej Morten Jensen

Min mail er nuser34@hotmail.com
jeg takker for din hjælp

Du ligger vel ikke inden med et diagram til datakabelet

Hilsen Martin

Kommentar
Fra : mic

Dato : 05-11-01 10:40

hvordan unlocker jeg min siemens m35i uden et datakabel

Kommentar
Fra : Jyde2

Dato : 28-02-02 18:55

"Morten Jensen" skrev d. 19-10-01 19:41 dette indlæg :
>
> > er der nogen der kan fortælle mig hvordan men unlocker en siemens bruger
> > men et datakabel
> > eller skal det være et flashkabel
>
> Lidt svært at tyde, men jeg tror jeg fik fat i spørgsmålet...
>
> Du skal bare bruge et alm. datakabel og et program dertil.....
>
> Programmet findes på nettet ellers mail så sender jeg det til dig...
>
> Pas på med de programmer man kan hente på nettet... Ikke alle er fuldt
> testede.....
>
> Mvh
>
> Morten
>
> --
> Få låst din telefon op helt lovligt for 100kr.
> Send en mail til mortenjensen@get2net.dk
> eller ring på tlf. 60 60 65 65 -Kolding
> Nokia - Siemens - Ericsson - Motorola
>

Hejsa Morten, jeg vil også meget gerne have mailet programmet, hvis det kan lade sig gøre, min mail er Jyde2@ofir.dk
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-02-02 21:39

Har prøvet at maile til dig, men din mail er i udu.......

Morten

"Jyde2" <Jyde2.news@kandu.dk> wrote in message
news:H%tf8.358$b33.17918@news010.worldonline.dk...
> "Morten Jensen" skrev d. 19-10-01 19:41 dette indlæg :
> >
> > > er der nogen der kan fortælle mig hvordan men unlocker en siemens
> bruger
> > > men et datakabel
> > > eller skal det være et flashkabel
> >
> > Lidt svært at tyde, men jeg tror jeg fik fat i spørgsmålet...
> >
> > Du skal bare bruge et alm. datakabel og et program dertil.....
> >
> > Programmet findes på nettet ellers mail så sender jeg det til dig...
> >
> > Pas på med de programmer man kan hente på nettet... Ikke alle er fuldt
> > testede.....
> >
> > Mvh
> >
> > Morten
> >
> > --
> > Få låst din telefon op helt lovligt for 100kr.
> > Send en mail til mortenjensen@get2net.dk
> > eller ring på tlf. 60 60 65 65 -Kolding
> > Nokia - Siemens - Ericsson - Motorola
> >
>
> Hejsa Morten, jeg vil også meget gerne have mailet programmet, hvis det
> kan lade sig gøre, min mail er Jyde2@ofir.dk
> >
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : SpAzZ23

Dato : 21-10-03 13:48

Hejsa Morten...

...hvis programmet funker til at unlocke en Siemens SL45i, så vil jeg da meget gerne have til tilsendt også....min mail er: spazz@spazz.dk <-- og jeg vil blive meget glad, hvis du vil sende det!! :)

På forhånd tak!

Henrik