/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke opdatere mere
Fra : scrubber
Vist : 503 gange
100 point
Dato : 22-02-09 19:12

Var ved at rydde op på PC'eren. (tilføj/fjern) og kan ikke huske hvad jeg alt fjernede.

Men da jeg ville ind på Pc'eren senere kunne jeg bla ikke starte windows update der sker ingen ting.

Jeg kan heller ikke starte windows hjælpen op.

Og prøver jeg at lave en system gendannelse sker der ikke andet end jeg får et hvidt vindue hvor der intet sker

hvad gør jeg

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-02-09 19:15

Prøv og kør et antivirus program.
Jeg kunne heller ikke bruge windows update fordi jeg havde en virus der hed virtumonde.
Prøv at download http://www.malwarebytes.org/mbam.php og se om det virker for dig.

Check i tjenester/services at windows update er slået til.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 22-02-09 19:31

Dial-A-Fix er et fikst lille gratis program som kan rette mange problemer på computeren, også fejl ved opdateringer: http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/Dial-a-fix.shtml åben zip filen og dobbelt klik på det blå tandhjul, sæt markering ved Fix Windows update og klik på Go

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-09 20:26

http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/Dial-a-fix.shtml

1: dobblet-klik tandhjul
2: Tryk på "Flush softwaredistribution"
3: sæt flueben i "Fix windows update
4: Tryk go i nederste venstre hjørne
5: Lad den køre færdig
6: Genstart maskinen

på den måde skulle din opdatering gerne virke igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-02-09 21:42

Samme forklaring to gange nå ja nogen siger at gentagelse fremmer forståelsen

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 23-02-09 00:28

Tak for svaret o.v.n..

Jeg bukker og takker mange gange. Det virkede efter dette lille fantastiske program

Også tak til scootergrisen. Den fandt 11 stk mailware, som blev lagt i karantæne. Hvad gør man med dem når de ligger i karantæne skal de slættes eller bare blive liggende

mvh scrubber

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-02-09 00:47

Så længe de er i karantæne, gør de ingen skade, du kan slette eller lade dem ligge, alt efter hvad du har lyst til, tak for accept ja det lille program kan rette mange ting og sager