/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
Driver til netkort
Fra : Millister
Vist : 681 gange
500 point
Dato : 22-02-09 16:37

Hvor kan jeg downloade en driver til mit trådløse netkort.

D-link Airplus Xtreme G+ DWL -G520+

Jeg kan finde driveren flere steder (bl.a. på deres hjemmeside,) men kan ikke downloade den nogen steder af forskellige grunde..

??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-02-09 16:48

For at kunne give dig korrekte support-oplysninger skal vi kende din produktversion. Kontrollér mærkaten på bunden af dit produkt ( som vist på fotoet), og vælg versionen i nedennævnte links.

1. DWL-G520+ HW: A

2. DWL-G520+ HW: B

Har du set dette - og hvilken en er det du har

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 22-02-09 17:46

Eyvind, hvilket foto og hvilke links ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-02-09 18:19
Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 22-02-09 18:33

ok :)

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 23-02-09 11:36

Jeg tror det er en A'er, men kan du downloade driveren, for jeg har været inde på den side og får en fejlmeddelse, når jeg prøver at downloade

Har både prøvet med FF og IE...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-02-09 12:02

ftp://ftp.dlink.se/Products/dwl-products/dwl-520+/drivers_firmware/

Jeg ved ikke om det er den rigtige...............der er mange drivere.

Adgangen fik jeg ved at klikke på ftp adresse ude til venstre.
og så er det bare at surfe hen til den driver du skal bruge.

ftp adresse
produkt
DWL produkts
og så din model.

Der kan jeg hente en driver

Men pas på der ligger også firmware, så det er nok bedst at lade comp. lede efter den driver du har hentet hjem til skrivebordet.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 09-03-09 19:20

Jeg fik downloaded driveren og den installerede sig selv uden problemer og genstartede systemet, der skete bare ikke en skid? Plejer den ikke at sige hvis den ikke kan finde hardwaren?