/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook - mails
Fra : jansler
Vist : 500 gange
200 point
Dato : 22-02-09 08:15

Hej

Jeg har en mail, som jeg gerne vil sende til mange forskellige mennesker. Det skal være personligt til den enkelte.

Jeg ønsker ikke, at alle står i Til....

Normal så bruger jeg at sende til mig selv og sætte alle som BCC.

Kan det lade sig gøre at sende alle individuelt?

Glæder mig til at høre om der er en løsning.

På forhånd tak.

De bedste hilsner
Annegrethe Jansler

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 22-02-09 08:37

Du behøver ikke at sende "BCC"-mails til dig selv også.

Du skal blot tilføje din adresseliste i BCC og derefter sende mailen. Modtageren vil se det som, at mailen er sendt personligt til ham/hende.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-02-09 08:39

Nej, det kan ikke lade sig gøre, du må sende et enslydende "personligt" brev via BCC og så undgå at skrive navne på...

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 22-02-09 08:40

ps. En god idé er at tilføje din egen mailadresse til adresselisten i BCC, så du kan kontrollere udsendelsen.

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 210 point
Dato : 22-02-09 08:51

Hvis du med personligt mener, at teksten i mailen skal hedde f.eks. til "Moster Oda", så har iah ret. Det kan man ikke.
Man må vel gå ud fra, at der er et interessefællesskab modtagerne imellem, så overskriften i mailen må nødvendigvis være noget neutralt som f.eks. "Til deltagere af xxxxxxx".
Hvis du vil have en personlig overskrift skal du bruge et mere avanceret program som f.eks. Navision eller andet.

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 22-02-09 09:14

Hej

Tak for svarene. Det var ærgerligt, men jo ikke noget at gøre ved

Jeg fortsætter på den gamle metode.

Fortsat god søndag :-/

De bedste hilsner
Jansler

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 22-02-09 09:14

Tak for svaret brokke44.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-02-09 09:24

Private "breve" kan du skrive i word- brevfletning - og dernæst sende dem som vedhæftet fil

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 22-02-09 12:17

Selv tak - Der er flere økonomistyrings- og medlemsstyringprogrammer, der har den flettefunktion, som du søger - dyre men dejlige