/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hejsa
Fra : randrup42
Vist : 383 gange
50 point
Dato : 22-02-09 04:31

hejsa jeg har lige et spørgsmål mere

hvordan sætter man undertekster på en film der er i dvd format med nero 9

jeg kan godt brænde filmen ud uden undertekster nogen der ved hvordan man gør???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-02-09 06:37

hejsa

Kommentar
Fra : peque

Dato : 22-02-09 09:07

Hvis du har originalen - er der tekster på der ????

Ellers skal du ud og finde subtitles til filmen et sted på nettet og sætte den sammen.
Dette kan gøres på flere måder
Her kan der findes subtitles:
http://www.allsubs.org/search-subtitle/danish+subtitles/

Derefter skal du have et program der kan dette og jeg mener ikke NERO kan -. Kører selv Linux hvilket er noget helt andet end Windows. reelt er der flere guides til dette på nettet
http://www.youtube.com/watch?v=jl7jSL8I5Fs

Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 22-02-09 22:58

kan man få et program som man lægger dem til så den bare brænder dem ud sammen med??

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 23-02-09 15:12

Det tror jeg nok der er, men kan sq ikk huske hvad det hedder.. Undersøger det lige :D

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 50 point
Dato : 23-02-09 15:19

Tja - Der er jo flere ting der skal sættes sammen for det fungerer !
Det skal være rigtig format og med det rigtige tidframes på - Jeg har selv gjort det igennem flere år - Men ikke noget med bare lige at gøre det

Godkendelse af svar
Fra : randrup42

Dato : 19-03-09 11:03

Tak for svaret peque.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 19-03-09 11:28

Bare oK - Håber du fandt ud af det!