/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Giantco el diagram
Fra : scootergrisen
Vist : 2296 gange
32 point
Dato : 21-02-09 20:54

Jeg har lavet et giantco el diagram med farver i vector grafik ud fra det "orginale" sorte og hvid jpg billed jeg fandt på nettet i lav opløsning.

Vector grafik betyder at man kan zoome ind og printe det uden at det påvirket kvaliteten.

Jeg kan det test version 1 fordi der der er nogle ting jeg ikke er helt sikker på.
Der er nogle ledninger som jeg gerne vil have lidt hjælp til at finde farven på.
Det er ledningen på batteriets minus (-) terminal og ledningen fra starter relæet til starter motoren. Hvad farve har du ?
Jeg ved heller ikke om farve nyancerne passer helt men hvis i eventuelt har nogle billeder af giantco ledninger ville det hjælpe så farverne kan blive mest mulig rigtige.

Vector grafik med farver:
http://mentos.wep.dk/scooterhjemmeside/download/upload/giantco_eldiagram_test_1.pdf

Lav opløsning jpg i sort og hvid:
http://mentos.wep.dk/scooterhjemmeside/download/upload/giantco_eldiagram_orginal.jpg

Skriv gerne jeres kommentar og forslag til rettelser osv.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 28-02-09 16:21

Det kunne være jeg skulle lave være at lave om på filerne så i ikke kan downloade dem...

De skulle virke nu igen.

Annuller spørgsmålet
Fra : scootergrisen

Dato : 20-05-09 14:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål