/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
program til kontaktpersoner
Fra : sonjor
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 21-02-09 19:18

Hej
Findes der et andet program til kontaktpersoner end Outlook, og som kan synkroniseres med mobiltelefon (win mobile 6.1)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-09 19:26

The Windows Mobile Device Center 6.1 is only supported on Windows Vista.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-09 19:28

Citat
Microsoft Outlook 2003 and Microsoft Outlook 2007 messaging and collaboration clients are required for synchronization of e-mail, contacts, tasks and notes to a Personal Computer.

Så NEJ - det ser ikke ud til det

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 22-02-09 13:49

Program sikkert ikke men via SyncML kan du gøre det med en webservice som eks. GMAIL
http://www.google.com/mobile/winmo/sync.html

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 22-02-09 14:12

Hej igen tak for svar alle. Det som "JegErHer" skriver lyder godt, jeg bruger jo også gmail, men har dog mange flere kontakter i Outlook -mange af disse har ikke email adresser. Kan jeg hente dem over i Gmail-kontakter alligevel, ?? for så er det jo løsningen

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 22-02-09 14:37

Gmail Contacts kan sagtens indeholde personer som ikke har en email adr.

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 100 point
Dato : 22-02-09 14:38

Men Gmail kraver jo din Telefon har adgang til Internettet

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 22-02-09 14:53

Tak for svaret JegErHer. Ja ok, min telefon kan også gå på nettet, men det er nok alligevel ikke det smarteste så. Jeg tror jeg afventer lidt men synes alligevel du bør have point for et godt svar.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 22-02-09 15:30

Husk hvis din Telefon er opkoblet med ActiveSync på din PC, bruger du din PC's internet forbindelse ikke din telefon udbyder.

takker.