/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia 6500 slide problem
Fra : hynke007
Vist : 676 gange
100 point
Dato : 20-02-09 20:48

hejsa.

min kone har en nokia 6500 slide og problemet er så at nu har hun opdateret hendes software så nu står alt på hendes mobil på engelsk kan ikke få den til dansk igen..

hilsen

hynke007

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-02-09 20:58

Jo, hvis hun opdaterer den med en dansk version

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-02-09 21:03

Måske hun kan gå tilbage til fabriksinstillingerne, og lave en "ommer"?

Kommentar
Fra : hynke007

Dato : 20-02-09 23:28

ok nu har vi prøve at sætte den tilbage til fabriksindstillingen det hele står stadig på engelsk. der hvor hun kan vælge sprog står der alt andet en dansk

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 21-02-09 00:47

Hej

problemet er helt sikkert at det er en parelinpoteret mobil hvor der índen den blev solgt er lagt dansk sprog på den

efter den er opdatert via nokia service opdate er den sprogpakke moblen er født med kommet tilbager og det er sket fordi opdaterings programmet opdatere software/firmwaren ud fra mobilen produkt kode og derfor er der ikke længer dansk sprog på den

der kan ligges dansk på igen men opdateres den igen er da igen væk

det er også muligt at beholde dansk sprog på den også en opdatering med så skal produkt koden ændres til en produkt koder hvor der ved en opdatering kommer dansk sprog på men så ryger mobilens garrenti også

du kan ikke bare selv opdatere den med dansk sprog uden at produkt koden ændre eller hvir du har en unlock box med fbus kabel og den danske sprog pakke som du kan ligge ind

Kommentar
Fra : hynke007

Dato : 21-02-09 05:26

ok men hvordan får hun så dansk på den igen?

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 21-02-09 09:03

det gør hun ved enten at tage kontagt til en unlocker der kan ligge dans sprog på den igen eller også skal i selv med et program der hedder nss der kan findes på nette ændre produkt koden på mobilen og derefter opdatere den igen via nokia

men ved brug af nss og produkt kode ændring ryger garrentien

jeg kan godt klare at ligge dansk sprog ind på den og også ændre produkt koden for hende hvis i har brug gor hjælp

bare sende min en pm så kan vi snakke om det

Kommentar
Fra : hynke007

Dato : 23-02-09 21:36

vi vil gerne have hjælp med at få den til at virke igen snarest...

Kommentar
Fra : hynke007

Dato : 28-02-09 10:34

er der slet ingen der kan hjælpe mig med at få min kones nokia 6500 slide til at blive dansk igen???

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 28-02-09 10:41

hej

jeg kan godt hjælpe med at få den på dansk igen men så skal jeg have den for at kunne klare det

send mig en pm

Kommentar
Fra : hynke007

Dato : 28-02-09 19:55

ok hun er ikke meget for at skulle sende den. men finder lige ud af noget